Alla inlägg under november 2007

Av Anna - 30 november 2007 11:00

Jag vet ingenting.. Jag vet inte vad jag känner eller vad jag vill.. Jag skulle vilja åka långt långt bort.. och bara skrika.. Den här känslan har jag haft alldeles för ofta och det känns inte bra.. Den här känslan kom så fort denna gång.. Jag har inte avslutat allt än. Jag är så rädd... Tänk om det inte funkar.. Att det bara blir kaos igen..


Not again...

Wilma, min älskade hund :)

Av Anna - 22 november 2007 00:21

du skulle bara våga lämna mig

oss

man träffas inte så ofta

man pratar inte så ofta

man pratar inte så mycket när man väl träffas

men ändå

det behövs inte

för du är en människa som alltid betytt så mycket för mig ändå

du är en tyst glädjespridare för mig

du var beviset på att evigt liv existerade

nästan evigt

man kan bli väldigt gammal

du är väldigt gammal

du kan bli äldre

så snälla bli det

det finns för mig inte på världskartan att du ska lämna oss

bara tanken av det ger mig en sån där obehaglig klump i halsen, darr på rösten och ögon som tåras

jag vill inte

du får inte

stanna.

snälla.

du har ju varit med hela mitt liv

så snälla

var det en stund till

Av Anna - 20 november 2007 19:24

Som det brukar stå i tidningen när dom skrivit något galet! Så jag tänkte bara poängtera att jag inte är dum i huvudet, jag är bara lite yr:) insåg nämligen nyss att jag skrivit at 1/1 2008 är deadline och om jag inte slutat då så blir det 1/1 som jag slutar... eehemm.. det är ju samma dag.. :) meningen är att jag ska vara rökfri 31/12 men lär troligen vara svårt att hålla sig eftersom det är nyårsafton så därför får det bli 1/1 :)


ja, idag har det inte hänt så mkt i mitt liv.. vaknat, promenerat med wilma, ätit, glott  på tv, varit på stan med mamms, lelle o erik o kikat lite och ja, sen for ja hem och åt middag med my love och sen har ja diskat o promenerat med wilma igen och sen hamnade jag här:P som vanligt.. men nu ska ja baka sen blir det äntligen hemma :) slappt ikväll ;)


och på torsdag får vi våran soffa, vårat köksbord + 4 stolar :D weeee! finally!!! jaja.. men nu ska ja baka:)


lovelovelove you:)

Av Anna - 19 november 2007 12:46

Ja, det var inte igår man skrev här direkt... Men jag har varken haft tid, lust eller ork. Mitt liv är ändå inte så intressant så ni missar ingenting om ni inte följer det dagligen :) Jag har ett projekt som är att sluta röka.. En väldigt jobbig period i mitt liv ska jag tala om. Att den där cancerpinnen kan betyda så mycket. Jag blir verkligen nere, deppig, ledsen nu när jag ska lämna den och gå vidare ensam.. Det är fan helt sjukt.. men samtidigt så har den varit med mig i ca 7 år.. Vad ska jag göra utan den där cigaretten? Det vet jag inte, förrän jag har slutat. Så nu ska jag fimpa röken och behålla glöden haha.. näerå men det är riktigt jobbigt.. men jag ger mig inte! denna gång ska jag bli kvitt det där dåliga beroendet!! 1/1 2008 är deadline! Då ska jag ha slutat och har jag inte slutat då, så blir det 1/1 som jag slutar för jag ska faan inte röka längre nu!! kostar så jävla mkt pengar!


kanske återkommer senare, nu ska ja se på tv:)

Ovido - Quiz & Flashcards