Alla inlägg under maj 2008

Av Anna - 29 maj 2008 14:26

Woho! Idag har jag äntligen varit ute på långprommis med min älskade Wilma :) Gick hur bra som helst, dock höll både Wilma och jag på att svimma av värmen när vi hade ca 5 min kvar hem.. Gud vilken värme det är ute alltså, helt sjukt bra:P Pratade med min älskade storasyster idag och då skulle hon, Pete och Axel ut till Linda och äta så nu fick jag skjuts till jobbet också:) bra det så slipper Wilma va själv så länge. Mikael är ju på jobbet och kommer hem vid halv 7.


Och imorn ska jag klippa mig o färga håret :D Sen är det våran tur att äta hos Linda:P Sen på lördag blir det Bergsjö :) kul att hitta på nåt annat än att bara ligga hemma.. ganska less på det nu med tanke på att jag gjort det den senaste veckan typ.. 


jaja, nu blir det en snabbdusch sen ska jag väl göra mig klar för att gå bort till sis, ha de! bye 

Av Anna - 28 maj 2008 13:12

Wee! Äntligen piggare så man kan städa och göra fint här hemma :D Ser verkligen ut som ett bombnedslag här hemma! Me don´t like.. Så nu ska det städas så det är rent och snyggt! Me like :)

Sitter och poppar lite musik nu och är allmänt glad och lycklig:) Ska träffa Erika och Tequila ikväll :D Får se hur det går med tanke på att mitt lilla hjärta började löpa idag men det går nog bra. Det komiska i det hela var att Johanna sa igår när vi släppte Wilma och Mio; "Det är ganska konstigt ändå att dom försöker sätta på när dom inte löper" haha och imorse började hon :P Har förresten lagt upp lite nya bilder på min bdb, så skynda och kolla:)


Och jag längtar så sjukt mycket till på fredag! Då ska Anna nämligen ÄNTLIGEN få klippa sig och färga håret! :D weee! hoppas det blir fint:) Vet inte riktigt vad jag ska göra men jag ska iaf ha kvar mitt långa hår, inget snack om den saken, I love my hair <3 men vad ska man ha för färger då? Kan ju inte bara ha en och vara tråkig:P Vet inte ens om jag vill ha mörkt eller ljust:S Alltså ljusare, inte blondt! Fick dock inte gå till min frissa Therese för dom hade proppfullt nu inför skolavslutningarna så jag skulle få gå till Emelie men det går nog minst lika bra:) Bara jag får fräscha till mig i skallen, det behövs kan jag lova.. Min utväxt är väl en, två, ja säg tre kilometer lång nu! Haha såg Jönsson häromkvällen! Så himla bra! Lessnar aldrig tror jag! "10 sekunder, 20 sekunder, 30 sekunder, jaaa.. säg där, där!" HAHAHA! king;)


Näe nu ska jag städa så det är fint tills mikal kommer hem:) Och vad ska jag laga för mat idag då tro..? Pannkaka kanske..?

Ha de kalas!

Av Anna - 26 maj 2008 23:24

jomenvisst, min förkylning verkar inte vilja ge med sig.. är ju bättre men inte bra.. vill hitta på massa saker.. bara typ ta en prommis el nåt men att gå med wilma så hon får kissa är ju rena pinan nu, jag hostar ju upp lungorna nästan:( aja men det måste gå nu för micke jobbar tis ons tors så jag har inget val. älsklingen måste ju rastas :) det måste hon nu också.. sitter å surrar med jofa på msn nu, sen ska jag rasta wilma och ta en rök sen ska jag sova.


återkommer kanske imorgon :) 

Av Anna - 21 maj 2008 22:06

ja, idag är lilla anna sjuk:( kände redan igår att jag inte var helt 100.. seg och ont i huvudet.. och inatt måste jag ha haft typ 52,9 i feber eller nåt.. frös och svettades om vart annat hela natten och vaknade då och då och hade svårt att somna om.. hade så ont i kroppen.. och jag hörde folk som pratade med mig, viskade i mitt öra och massa skumma saker.. men det var ju bara jag hemma.. så jag mådde inte alls bra inatt kan jag lova.. sen låg jag och halvsov hela dagen idag. klev typ upp vid halv 5 kanske.. åt kokt varmkorv och potatismos, lätt att svälja :P sen har jag ätit ipren och druckit kronans hallonsaft:) slappat vid tv´n och rökt 2 cigaretter på hela dagen.. nu ska jag gå och lägga mig, jag ska ju jobba imorn.. 8.15-15.15 få se hur det går.. :S


saknar min älskade gos mikael så jag tror jag dör! okej, nu överdrev jag liiite kanske men jag saknar han jättemycket iaf! han är mannen i mitt liv, min mikael :) jag älskar dig mest av allt, älskling <3

Av Anna - 19 maj 2008 19:05

är underbart :) att vara ensam är skiit! älskling är på jobbet :( som vanligt går vi bara om varandra.. jag saknar min gos hur mycket som helst men vad hjälper det? han måste för det jobba tre långa nätter.. bläää jag hatar att sova utan min mikael men jag har ju våran bäbis wilma nedanför mig :) o den lilla stackaren har så tråkigt :( hon har gjort illa tassen så hon har bara varit ut och gjort sina behov de senaste 2 veckorna typ:( inge lek, inga långprommisar, inge prommisar i skogen och inge lek med syskon/kompisar.. stackars min älskling. hon är ganska less på att bara sitta här hemma och uggla nu kan jag lova er.. vi som skulle träffa johanna o Mio i fredags:( blev bara skit av det som vanligt! men nu är det lite bättre iaf så igår var hon och sprang typ 10 min på södra. då gjorde hon ju av med 1 % energi iaf:P men imorn tänkte jag nog att jag ska åka upp dit en snabbis så hon får springa en liten stund innan vi beger oss till madde :) så tråkigt att sitta hemma när micke bara sover.. alldeles ensam och jag kan ju inte göra så mkt heller för då vaknar han ju:( aja, nu ska jag ner på macken och köpa cig sen blir det Mannen som talar med hundar:)


du, jag och wilma <3

jag vill alltid att det ska vara vi

Av Anna - 8 maj 2008 22:25

ja, det är just precis vad jag är det.. Min älskade Mikael är på jobbet heela långa natten och min älskade hund Wilma har jag kört slut på idag:P Först var vi på Alnö och sprang med Pernilla och Bacardi och sen var vi bara hem så Wilma fick slänga i sig lite mat och sen bar det iväg ut till Njurunda och sen sprang vi med Erika och Tequila i skogen så min vovve är väldigt trött:) Hon har sovit sen vi kom hem. Och för er som inte vet så är Tequila Wilmas mamma och Bacardi Wilmas bror:) Men åter till dagens sysselsättning.. Hmm.. Ja, sen for vi iaf hem och jag kastade i mig lite tacos med älsklingen innan han drog iväg och jobbade :( Vi går bara om varandra hela tiden... Så tråkigt... Nog för att det är bra att man hittar på saker på varsitt håll och att man inte är med varandra 24h/dygn men det är varken roligt eller bra att man inte ses nånting alls heller.. men men.. det blir väl bra det också så småning om..

På lördag ska vi iaf på församlingsgården och se "Nathalie-filmen" kl 13 och sen ska vi fika hos min mamms och sen ska vi springa med Wilma i skogen och sen tänkte vi att Sussi och Lasse skulle grilla lite och käka med oss eftersom dom drar utomlands i 4 veckor sen.. Men det vet dom nog inte om riktigt än skulle jag tro.. Men ändå:P 


Och jag som tänkte att jag skulle ut och gå med Wilma innan det blev mörkt.. ja just det ja.. nu är det visst mörkt ute.. uscha,tycker inte om att gå i mörkret (dock inte mörkrädd men det händer så mkt skumt o de finns så mkt skumma typer nu för tiden) själv utan mike.. men men, det får gå! haha gå även.. :D jag vet, jag har kass humor! :) aja, men nu ska jag och wilma bege oss ut på en liten kisspromenad sen ska vi sova tror jag! godnatt! 


Mikael <3

Ovido - Quiz & Flashcards