Alla inlägg under december 2007

Av Anna - 3 december 2007 18:17

jag hatar verkligen gardiner och hemtex! eller äh, det är ju mitt fel för att jag är så yr men ändå.. först köpte jag åtta förpackningar. Ja, åtta stycken!! hallå?! hur många fönster trodde jag att jag hade?! jag köpte alltså 16 gardiner... 8 helt i onödan.. klantigt.. men jag knallade ner och fick lämna tillbaks dom och dagen efter är det rea på gardinerna ja köpt!!! irriterad!!! jaja, sånt som händer... dagarna går och jag går återigen in på hemtex och köper gardiner, denna gång 2 förpackningar, alltså 4 gardiner precis som jag skulle ha. MEN!!! vad upptäcker jag idag när jag står och stryker och ska hänga upp dom?! Jo, att ett par bara är 220 lång!!! faaan! det är ju alldeles för kort för mina fönster så jag river upp hela lägenheten i ren förtvivlan för att leta mitt kvitto och jag kan bara inte hitta det.. lesslessless... i min ilska så river jag ner en påse och där låg det.. haha då ställde jag mig frågan om jag skulle skratta eller gråta. jag valde att skratta för er som ville veta:P sen skulle jag vika ihop dom gardinerna som jag ska lämna tillbaka.. och hur fan var det dom var vikta då..? :S ingen aning! viker om 100 ggr innan jag äntligen får till det! men då ska ju naturligtvis förpackningen krångla så då får jag inte ner gardinerna! men jodå, äntligen! YES! allt är klart! bara att knalla ner imorn och byta men då märker jag... jag har lagt gardinerna i FEL JÄVLA FÖRPACKNING!!! då blev jag galen kan jag lova! och micke skrattade även åt mig!! vilken idiot! och när jag frågar vad han skrattar åt så säger han "du är så söt" jamen det är ju verkligen vad man vill höra då! haha jävla skit! jaja, nu är dom vikta och nerpackade i rätt förpackning och kvittot är med i påsen så imorgon har jag förhoppningsvis fått till allting.. :P jag är världens yraste människa.. I know.. nu ska ja blossa o sen ska ja gå ner till min älskade tvättstuga.. bajs tråkigt... jaja, hej sålänge!


me loves my mikal

Ovido - Quiz & Flashcards