Alla inlägg under september 2008

Av Anna - 30 september 2008 14:58

Åååå, var ute o gick med Jessica i nästan en och en halv timme och när jag kom hem hade jag nästan abstinens! Men nuuu har jag tryckt i mig tre koppar kaffe så nu är man i form igen ;)


Det var iaf skönt att va ute en sväng. Axel sov men det gjorde verkligen inte Wilma, haha hon är så speedad min lilla donna, speciellt nu på hösten när det är så mycket pinnar och löv på backen som man kan leka med :P Sen tyckte Jessica att vi skulle åka och leka med Wilma på södra berget men hon tänkte nog inte på att vi inte hade nån bil:P Haha jag hade ju vägrat gått i en och en halv timme först och sen bara knata vidare upp på södra berget, nejtack! så hurtig är jag inte:P Imorn ska ja ut och gå igen, ska höra med sis om hon ska med, annars knatar vi själv, jag o Wilma. Sen på torsdag ska vi knata innan jag ska på jobbet.. Jobbar kväll:( Jag som skulle gå å se min idol; Magnus Betner men de sket sig ju! crappigt värre! Å på fredag jobbar Micke extra så då måste jag dra mig en repa till Söråker också sådär vid 5 på morgonen.. Sen på jobbet och om jag har tur kan Wilma va hos farmor medan jag jobbar, jobbar bara till ett. Då kan vi ju springa i skogen sen efter jag slutat, å det är det bästa jag vet, det bästa Wilma vet också! Människor pratar om att man aldrig kan förstå kärleken till ens barn, man kan inte förstå kärleken till ens hund heller om man inte har nån.


Mammas Wilma är det bästa och värdefullaste jag har <3


Loi

Av Anna - 29 september 2008 17:46

Jadu, Loi.. idag är det ett år sen du försvann från oss.. Så himla tråkigt när man tänker på det.. Ikväll ska vi åka till Kubal och tända lite ljus o sådär.. Så nu ska ja hoppa in i duschen och sen in i bilen, naturligtvis ska jag klä på mig däremellan :)


hej sålänge!

Av Anna - 27 september 2008 13:17

Jo, så kanske det är! Är hos mamma nu, ska gå ner till bommen och sola sen tänkte jag nog ta mig en promenad i min ensamhet. Det kan ju va skönt. Aja, men nu ska ja bege mig. Bye

Av Anna - 24 september 2008 21:52

...just fuck it! jag är deppad deppad deppad! tänk om man ändå vore peppad peppad peppad! :P


näe, här blir inga barn gjorda, jag måste fortsätta diska o dona o fixa...

på tal om barn, jag börjar bli nervös att jag aldrig ska komma till ro och kunna tänka mig tanken att ha barn! what if liksom?! haha ja jag är psykad och har konstiga tankar, funderingar och värderingar ibland kanske men aja, that´s me! alltså, jag vill ju ha barn nån gång men jag känner ingen som helst längtan efter barn alls!! är inte de konstigt?! aja, de där lät ju lite förvridet men aja, whatever!


take care!

Av Anna - 23 september 2008 22:13

Yaaay! Jag har inte varit i Birsta på hur länge som helst och under denna vecka kommer jag att ha varit där 2 ggr :P Jag älskar Birsta! Men tiden räcker inte riktigt till jämt:/ Inte ekonomin heller egentligen kanske, men jag brukar va duktig på att vända på slantar ja ;)


Imorgon ska jag iaf åka dit med min älskade syster och min älskade systerson <3 Haha jag ringde henne förut för att fråga om hon skulle med

Jessica: "Ja, jag har inget annat planerat så det kan jag göra, ska vi ta min bil eller?" Haha det kändes ganska dumt då faktiskt.. Jag vill åka till Birsta och då får min syster ta sin bil och skjutsa mig liksom.. Men det är nog inga problem, får bjuda på fika ja rå:) Nu får ni inte tro att jag är snål, men eftersom vi inte kan ha Axels bilbarnstol i min bil så måste vi ta hennes bil. Bara så ni vet:) 


Ikväll har jag städat och tvättat, vi köpte en ny matta till vardagsrummet häromdagen så nu ligger den på plats, det blev finfint:) och wilma tycker den är skön att ligga på:P Näe, om man ska ta kvällsröken kanske och sen hoppa i säng, kliva upp i tid imorn å brassa till Birsta :) kulkul!


aja, men godnatt!

Av Anna - 10 september 2008 18:29

yes, igår va ja till min kära frisör Therese på Sax o Kam och klippte mig o färgade håret och jag blev lika nöjd som alltid :) Therese hon kan hon:)

Så nu är ja typ rödhårig och mörkhårig:S haha bra förklaring, men jag är nöjd iaf! och jag klippte typ page, så nu har jag jättekort hår. näe, ja skojar, hon klippte bara igenom de lite, tog bort de slitna topparna o så. håller på att lägga in bilderna på datorn nu från kameran så ni får kolla sen på bilddagboken:)


nee nu ska ja lägga in lite pics sen ska ja ner på macken o köpa cig sen ska ja städa å rasta vovve! bye 

Av Anna - 5 september 2008 09:48

va inte speciellt bra om ni frågar mig, jag halvslumrade mig genom hela filmen typ. jag som älskar Adam Sandler!! Men njae, denna gick inte riktigt hem.

Iaf, så jobbade jag igår, som vanligt, sen gick jag o wilma i skogen en snabbis, sen for ja hem o tvättade o diskade o gjorde pannkakssmet och plockade undan lite här hemma sen ut till söråker å hämta micke på jobbet sen hem o dammsög och åt sen hämtade vi carro och sen va hon hos oss hela kvällen o robin kom sen han också. tanken var att jag och carro skulle träffas själv för en gångs skull men det gick inge vidare:( men nästa gång SKA vi lyckas med det! Sötaste Carro, hon är så himla snäll å go den flickan:)


Ja, nu håller jag på att tvätta igen, ska väl äta frulle o väcka mike kanske.. jag jobbar 12-21 idag å heeeela helgen.. :/ men jag behöver pengarna, gud o alla jävlar fyller ju år nu så det är bara att punga upp med slantarna. måste ju köpa julklappar till alla också :S stress stress stress jämt.. stress är mitt andra namn. eller näe, det är nog mitt förnamn tillochmed..


å micke ska på nå surströmmingskalas med jobbet ikväll så wilma ska va hos farmor o farfar, alltså mickes mamma o pappa, hela dagen idag. ska lämna av henne när ja åker på jobbet. 

nä nu ska ja ta en rök o försöka få liv i micke så man får nå sällskap vid frukostbordet! byebye 

Av Anna - 3 september 2008 17:57

Haha Jessica nu får du ge dig!! (Jessica är min syster) Jag tycker sånt där är töntigt och jobbigt! Alla vet redan att jag har massa skumma saker för mig och att jag är lite av en wierdo så jag behöver inte skriva nåt ;P


Aja, igårkväll va ja hos madde en sväng, drack kaffe och åt kladdkaka. idag har pernilla varit här o surrat lite. jag har funderat och tänkt och grubblat på massa saker idag.. jobbigt.. jag har pratat med erika idag också.. en massa gånger:) haha me loves erika <3 jag skulle göra så mkt idag men all kraft har gått åt till mitt tänkande.. sen ska jag laga mat, storhandla och sen ska jag nog gå en promenad.. skingra tankarna lite. har en sån där deppodag idag. näe, nu ska jag ta en rök sen ska ja väl snart laga mat.


bye 

Ovido - Quiz & Flashcards