Alla inlägg under juli 2009

Av Anna - 15 juli 2009 12:32

Ända sen Wilma sprang bort har jag saknat när hon och jag är i skogen och springer, men jag har ju varit så rädd att det ska hända igen så jag har inte vågat släppt lös henne sen dess. Jag har haft henne med 20 meters lina som släpat i backen bakom henne men inte helt lös, men så igår så tänkte jag; bära eller brista! Första gången med allt är ju alltid värst, och jag var hypernervös när jag gick mot skogen, men tänkte jag, springer hon bort, så springer hon hem. Så jag tittade på min älskade prinsessa och sa det ordet hon älskar mest av allt: varsågod! Jag lovar er att lyckan var total! Hon sprang som en dåre i 2 minuter och sen kom hon tillbaka och höll sig vid mig igen, hela promenaden, precis som hon alltid gjort förut. Så nu känns det helt underbart igen!


Idag ska vi ta oss en promenad med Tequila och Erika och igår var jag ute på Alnö och gick med Carro och Diesel :) Inatt ska jag jobba också, första natten för sommaren men absolut inte den sista! Näe, nu ska jag dricka lite kaffe!

Av Anna - 9 juli 2009 15:42

Ja, ibland känns det som att jag tröttnat på det här med blogg.. Läser några andras ibland och skriver i min egna en gång i månaden, och vad skriver jag då? Haha, jaa just det, inte ett vettigt jävla skit! Mitt liv blir inte intressantare än såhär;P 


Så vi får väl se om jag har kvar den ett tag till eller hur fasen jag gör..? :S Det får tiden utvisa! :P

Och idag bjuder jag på, inte bara en, utan två, ja två stycken bilder!! :D

En på min älskade systerson Axel när han åt mellis när vi var och spelade minigolf för ett tag sen och en på min älskade Erika som härmar Jerry Williams eller något liknande sist vi ölade hos mig, och vänta du bara, det kommer komma fler efter helgens bravader ;D

Ovido - Quiz & Flashcards