Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Lite text...

Av Anna - 29 december 2009 19:27

Tjoho! Back in Blogg! Fyndig jag kan vara ibland, va? ;) Sen sist har jag precis som vanligt slitit för att få lite klirr i kassan den 27:e. Det är ju det livet går ut på; jobba och slita ;P Sen har jag ju självklart firat jul och sen har jag ju även passerat mitt liv som 21åring och är numera 22 år sen den 25:e December i år (jävla massa år det blev). Vad har jag fått för roliga presenter i jul/födelsedag då? En dammsugare från Electrolux som jag ha velat ha jättelänge (svart såklart), ni vet en sån där som man har framme och kan dra undan gruset i hallen eller smulorna i köket med lite snabbt? A, ni fattar nog. Sen har jag äntligen fått SATCboxen :D Har också fått en ny eltandborste då min gamla börjar hålla strömmen lite dåligt. Vad mera? Närmare 3000 kr samt presentkort på Birsta City på ja.. 600 kr tror jag det var? Och även ett presentkort på sax o kam på 500 kr, Strumpor, ett jättefint kort på Axel som han knäppt på dagis som nu självklart står i min bokhylla :) En fotoalmanacka på Axel, en "prydnadstomte", Chips och dipskål (ni vet den där serien?) jag har ju redan popcorn och godis så chirre och dirre är ju ett måste ;) svart naturligtvis! En personvåg i glas (svart även den)... Sen kan jag inte komma på något mer.. förutom den årliga chokladasken då förstås ;P Jo just ja! Fick en sop till min värstingPolo också;D Väl behövligt när det snöar som det gör, får ju gräva fram den varje gång man ska dra iväg på nån tur! Näe, nu ska jag sörpla i mig sista skvätten kaffe och ta en rök, sen ska jag och wilma ut en sväng i det härliga vintervädret!


5 dagar kvar, sen är jag ledig! ...än så länge!

See ya!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 januari 2010 22:58

God kväll allesammans! Nu tänkte jag informera er om att jag kommer att sluta blogga här (vilket inte kommer märkas då jag skriver en gång i månaden men ändå:P) och istället börja blogga på http://annnamarieb.blogg.se/. Fått en design av Sabben och d...

Av Anna - 20 januari 2010 23:12

Har ni hört om den där killen, Edward Cullen, vampyrkillen som förtrollar alla småtjejer? Jag är 22 år och han förtrollar även mig! Det är galet! När Micke sa att vi skulle se en film för ett bra tag sen så tänkte jag att "jaha, vi gör väl det då", j...

Av Anna - 18 januari 2010 23:31


Goderafton både herre och fru eller nåt sånt! Jag är grymt sugen på en helkväll med Erika och en jädrans massa ÖL! Även att jag fick just det av henne i julklapp/födelsedagspresent! ;D Plus en rejäl summa cash att handla för på Gina, kalas kalas! Hon...

Av Anna - 15 januari 2010 00:16

Åh vad trött jag var imorse när jag äntligen fick krypa ner i sängen! 24 timmars vaken tid är på tok för mycket för mig! Men idag kunde jag sova iaf! Ställde klockan på två men slumrade till när jag stängt av den så jag klev inte upp förrän tre. Härl...

Av Anna - 14 januari 2010 04:53

Du var med mig igår och jag hade hoppats på att få vara med dig ännu en natt men ack vad jag bedrog mig. Istället för att spendera en underbar natt med dig så sitter jag på jobbet med grus i ögonen. Jag vill bara vara med dig. Jag har tänkt på dig he...

Ovido - Quiz & Flashcards