Alla inlägg den 9 december 2008

Av Anna - 9 december 2008 22:07

NATURLIG ELLER PLAST?
Har ...
( ) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
(x) Designparfym
( ) Foundation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
( ) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
(x) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr
Summa = 7

Du ...
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder foundation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
(x) Använder bodylotion varje dag
( ) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad
Summa = 1

Du har (någon gång)...
(x) Tonat håret
(x) Färgat håret (slingor)
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen
Summa = 3
Totalt: 11


0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma.
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.


Sedär sedär.. Alla säger ju att jag är naturligt vacker så vi får hoppas att det stämmer :) Man gör ju som man vill med det där med smink o grejer men jag anser att jag varken blir lyckligare eller vackrare om jag sminkar mig, jag känner mig ju bara fulare utan smink om jag väl börjar sminkar mig vilket resulterar i att jag aldrig kan vara naturlig. Dessutom är det behändigt, lättsamt och billigt också ;) Har aldrig sminkat mig i hela mitt liv, kommer heller aldrig att göra det! Det går att räkna på en hand dom gånger jag haft smink på mig under min livstid och det var det värsta jag varit med om. Hua! Det smetade jag ut ganska snabbt med tanke på att jag är van att kunna klia mig i ögonen t.ex :P haha näääää nu ska ja soooooova! imorn ska ja ringa vetrinären om wilmas tass igen sen ska jag ev gå dit med henne, beror på vad dom säger, sen ska ja till birsta med babysis å sen hem o ha tvättstuga o surra med erika ;D nice dag :) på fredag åker vi till pappsen min å, trevligt :) skönt att komma bort, skönt att släppa lös wilma o busa i skogen hela dagarna:D 


nattinatti

Ovido - Quiz & Flashcards