Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Anna - 21 februari 2008 15:46

ja, fy fan.. jobbar man inte på jobbet så jobbar man hemma.. alltid.. ja fattar inte.. varför blir det aldrig klart? haha seriöst mitt hem är alltid i ett stort projekt av städning, möblering eller ja.. gardinbyten eller tvätt eller nånting.. is this how life should be? tydligen! men ja, man ska inte gnälla!


för övrigt mår jag helt kalas just nu! idag har jag städat, plockat, rumstrerat om lite här och var och äntligen tagit mig an "skrubben" här hemma så nu är det så himla bra ordning och utrymme så ja, jag kan knappt tro mina ögon när jag tittar in där.. skulle knäppt ett före och efter kort så hade ni fått sett! herreugd jag förstår inte att man kan ha så mycket saker och så mycket rörigt och stökigt men ja, det funkade ju iaf.. men nu är jag nöjd :) jan daniel va snäll å kom förbi med en liten stege till mig som är lite kort i rocken så nu har jag bytt gardiner överallt och städat överallt där jag inte kommer åt annars. häääärligt:D så nu ska jag införskaffa mig en egen såndär smidig och behändig liten stege så man slipper klättra och hänga som en annan idiot för att nå.. inge kul. väntar bara på att de ska säga pang o ja ligger på golvet men peppar peppar har det inte hänt än iaf!


näe, nu blire en joint o sen tillbaks till städning och matlagning sen kommer the love of my life hem:)


 tc!

Ovido - Quiz & Flashcards