Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

I väntan på...

Av Anna - 24 mars 2009 12:05

...att Mikael ska vakna så kan jag ju roa mig med sånt här;


Stänger du av mobilen när du sover? Nej


Vem såg dig senast naken? Mikael


Hur såg du ut på högstadiet? Jadu, som en lodis


Hur kommer du att se ut om 20 år? Oj, då genomgår man väl 40årskrisen med plastikoperationer både här och där! Näe men jag vet inte


Hur var du på dagis? Har aldrig gått på dagis


Hur är du att ha som arbetskamrat? Hjälpsam, glad, lugn och snäll skulle jag tro


Har du celluliter? Nope, inte vad jag sett iaf


Biter du på naglarna? Nej


Har du något handikapp? Jag har lite långa ledningar ibland... 


Är du rädd för att få hängbröst? Näe


Tror du att gud är en man eller en kvinna? Förmodligen en karl


Svär du? Oja


Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Då är jag inte hemma


Hur homo är du på en skala 1-10? Noll


Tror du på utomjordingar? Nix


Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Behöver jag ens svara på den frågan? Korv och makaroner såklart!


Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Typ blodpudding


Ljuger du? Kan dra en vit lögn om det krisar, för övrigt HATAR jag lögner!!


Har du kysst en polis? Näe


Är du rädd för Securitas vakter? Nej

Har du nånting att dölja? Nej

Vad har du på din nyckelknippa? Dom säger att min nyckelknippa liknar en fångvaktares nyckelknippa med 700 olika nycklar så ja, en jädrans massa nycklar


Är du/har du varit gift? Nej, lugn nu! Jag är ju bara 21 år!


Skulle du gå upp klockan 3 på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Ja, för jag vet att han skulle göra det för mig


Kan du laga cyklar? Laga och laga, om kedjan hoppar så kan jag fixa det iaf haha alltid nåt!


Kan du fixa med bilar? Fixa? Alltså småsaker men jag skulle aldrig typ kunna byta en motor tex :P


Kan du baka bröd? Är en hejare på att baka har jag hört :)


Vet du hur man frostar av en frys? Yes


Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Följer inte serier

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 januari 2010 22:58

God kväll allesammans! Nu tänkte jag informera er om att jag kommer att sluta blogga här (vilket inte kommer märkas då jag skriver en gång i månaden men ändå:P) och istället börja blogga på http://annnamarieb.blogg.se/. Fått en design av Sabben och d...

Av Anna - 20 januari 2010 23:12

Har ni hört om den där killen, Edward Cullen, vampyrkillen som förtrollar alla småtjejer? Jag är 22 år och han förtrollar även mig! Det är galet! När Micke sa att vi skulle se en film för ett bra tag sen så tänkte jag att "jaha, vi gör väl det då", j...

Av Anna - 18 januari 2010 23:31


Goderafton både herre och fru eller nåt sånt! Jag är grymt sugen på en helkväll med Erika och en jädrans massa ÖL! Även att jag fick just det av henne i julklapp/födelsedagspresent! ;D Plus en rejäl summa cash att handla för på Gina, kalas kalas! Hon...

Av Anna - 15 januari 2010 00:16

Åh vad trött jag var imorse när jag äntligen fick krypa ner i sängen! 24 timmars vaken tid är på tok för mycket för mig! Men idag kunde jag sova iaf! Ställde klockan på två men slumrade till när jag stängt av den så jag klev inte upp förrän tre. Härl...

Av Anna - 14 januari 2010 04:53

Du var med mig igår och jag hade hoppats på att få vara med dig ännu en natt men ack vad jag bedrog mig. Istället för att spendera en underbar natt med dig så sitter jag på jobbet med grus i ögonen. Jag vill bara vara med dig. Jag har tänkt på dig he...

Ovido - Quiz & Flashcards