Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

Tvätt o trött

Av Anna - 28 augusti 2008 13:09

Jag är trött och jag har fullt upp med tvätten som jag började med 9 imorse.. Skönt att vara hemma igen;) Börjar jobba 16.00 idag och sen är jag endast ledig onsdag, annars jobbar jag till söndag nästa vecka. Nice med lite cash:D Ringde på jobbet förut och där var dom yr som vanligt, alltså personalen. Ska bli kul att jobba igen, varit ledig en vecka nu.


Ja, våran semestertripp har varit härlig och avkopplande iaf. Åkte i fredags runt 12-13 tiden och kom hem igår runt 17 tiden nånting. Var hos min pappa först, fredag till måndag. Hälsade på min farmor o farfar samt shoppade lite på dollarstore på lördagen, å i måndags köpte vi fönsterlampor till köksfönstret (JA, i Strömsund! Helt sjukt!) åsså hälsade vi på min gammelmorfar och sen for vi till mormor och var där till igår. Under dessa dagar som vi spenderat i Norrland har vi promenerat i skogen med Wilma, fiskat både från land o i båt, skrattat en hel del, myst, shoppat lite, hälsat på mina släktingar, varit med Wilma o badat och sprungit och lekt. Och en till sak som jag aldrig trodde att jag skulle göra; jag har sovit med Wilma i sängen! :P Både hos mormor o hos pappa men duktig som hon är så har hon inte legat i sängen hemma:) Mattes prinsessa!


Igår när vi kom hem så packade jag upp alla saker och micke kokade varmkorv, sen kom robin o carro så då kokade ja lite kaffe och tinade upp en påse bullar som vi tryckte i oss utan problem. Satt och surrade en stund o sen fick Wilma träffa både Diesel o Akira en sväng sen tog vi en kort promenad o sen gick vi hem o la oss ganska omedelbart. Skönt att sova i sin egna säng. Och Wilma snarkade som aldrig förr. Hon är väldigt trött efter hennes semestertripp. Sovit i sängen med matte och sprungit lös utan koppel alla dagar. Men nu är det back to reality; koppelpromenader och sova på sin plats på golvet. Men det klarar hon galant, hon är så duktig:) Och hon har blivit så stor och börjat groffsa på sig ordentligt:) Så snygg! Ska lägga upp en bild här nu så får ni kolla in resten på annamarie.bilddagboken.se men just nu var sidan nere. Ska försöka lägga upp nåra bilder sen. Annars blire imorn efter jobbet. Näe, tvättstugan kallar! Ha de!



 
 
carro

carro

1 september 2008 09:45

Hej gumman! Ne, jag ska inte flytta, men jag var bara så sugen på att göra något med mitt liv ;P var lite less den dagen, men jag ska inte flytta, och jag ska inte flytta ifrån dig! :) tycker om dig vännen, är så glad att vi har blivit bra vänner!

http://caroolinebjork.blogg.se

 
Syrran

Syrran

2 september 2008 12:12

Du har blivit utmanad i min blogg :) Så kika in där och följ instruktionerna!

http://blogg.hermertz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 januari 2010 22:58

God kväll allesammans! Nu tänkte jag informera er om att jag kommer att sluta blogga här (vilket inte kommer märkas då jag skriver en gång i månaden men ändå:P) och istället börja blogga på http://annnamarieb.blogg.se/. Fått en design av Sabben och d...

Av Anna - 20 januari 2010 23:12

Har ni hört om den där killen, Edward Cullen, vampyrkillen som förtrollar alla småtjejer? Jag är 22 år och han förtrollar även mig! Det är galet! När Micke sa att vi skulle se en film för ett bra tag sen så tänkte jag att "jaha, vi gör väl det då", j...

Av Anna - 18 januari 2010 23:31


Goderafton både herre och fru eller nåt sånt! Jag är grymt sugen på en helkväll med Erika och en jädrans massa ÖL! Även att jag fick just det av henne i julklapp/födelsedagspresent! ;D Plus en rejäl summa cash att handla för på Gina, kalas kalas! Hon...

Av Anna - 15 januari 2010 00:16

Åh vad trött jag var imorse när jag äntligen fick krypa ner i sängen! 24 timmars vaken tid är på tok för mycket för mig! Men idag kunde jag sova iaf! Ställde klockan på två men slumrade till när jag stängt av den så jag klev inte upp förrän tre. Härl...

Av Anna - 14 januari 2010 04:53

Du var med mig igår och jag hade hoppats på att få vara med dig ännu en natt men ack vad jag bedrog mig. Istället för att spendera en underbar natt med dig så sitter jag på jobbet med grus i ögonen. Jag vill bara vara med dig. Jag har tänkt på dig he...

Ovido - Quiz & Flashcards