Alla inlägg under december 2008

Av Anna - 5 december 2008 22:09

Yes, idag mina vänner är jag en brownie! Var på stan förut idag och gjorde en spray tanning, fan va nice alltså! Jag som har så svårt att bli brun har aldrig varit såhär brun i hela mitt liv så de är riktigt roligt att vara brun för första gången ;)


jaja, nu ska ja dricka lite kaffe med min käre sambo o mysa lite med min Wilma som jag inte träffat idag nästan :( byebye

Av Anna - 5 december 2008 00:35

har jag brytit ihop ikväll! Om ni inte redan listat ut det så har ju Carro varit här och förgyllt min kväll/början av natt. Vilket alltid resulterar i att vi bryter ihop ett x antal gånger och våran fantsasi drar iväg lite väl mycket ibland. Men det är ju sånt som är roligt också ;D Bäst ikväll var iaf när Carro skulle ta med sig grannens snowracer hem HAHAHA då bröt jag verkligen ihop!! Ojojoj, vilken stollig bonnjänta jag lärt känna :)


Annars idag har jag jobbat, gått igenom programmet för lördagen och varit på Opalen. Nu närmast väntar min underbara säng, jag är så fruktansvärt trött hela tiden :S Har nog mycket att göra med rökningen, att jag röker så pass lite nu om man jämför med förut. Jaja, men nu ska ja knoppa, morgondagen är fullspäckad. 


Grattis Nathalie!

Av Anna - 2 december 2008 18:22

För mattes lilla Wilma att löpa :( Jobbigt värre.. Men men.. Sånt ingår ju i en tiks liv precis som kvinnors förbannade mens! Som tur är så löper ju Wilma bara 2 ggr/år och inte 1700000000 ggr/år som vi människor gör:P


Idag har jag jobbat mellan 7-16 och nu ska jag diska och städa lite sen ska jag stryka och byta gardiner.. Och Caroline ska även komma på kaffe och bullshit ikväll, mys:)

Imorn ska ja till frissan 9.00 -underbart :D


hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards