Alla inlägg den 8 april 2008

Av Anna - 8 april 2008 22:56

Idag har inte varit någon bra dag.. Allt jag gör blir bara fel.. :( Det var ju inte meningen att det skulle bli så men det blev galet ändå.. Jaja, inget att göra åt, imorgon är en ny dag.


Jag har inte gjort så mkt idag.. jobbat, gått på prommis med sis och min helt omöjliga hund! idag var hon sådär billig igen ,typ 5 kr :P men som tur är så händer det inte sådär jätteofta att hon är helt omöjlig men när hon väl är det, då vill jag lova att hon är helt crazy! jaja, nog om det.. vad har jag gjort mer? prommenixat med emmi o kollat på nån kass film om en apa och sen har vi surrat lite skit och sen..? ja inte mkt mer.. kom hem för en liten stund sen.. måste gå i säng nu! upp tidigt å jobba å sen raka spåret på kulturmagasinet för info om skola och sen hem för att äta middag med darling innan han åker för att återigen lämna mig ensam:( suck.. vi ses inte så mycket nu, tycker vi går om varandra hela tiden.. men men.. sånt är livet.. näe, nu ska ja sova! godnatt med er!


Only you, Mikael 

Ovido - Quiz & Flashcards