Alla inlägg den 20 april 2008

Av Anna - 20 april 2008 19:08

Jajamensan! Ikväll ska jag minsann bänka mig framför tvn och se parlamentet! I just love it :D för övrigt är jag bara trött trött trött för jag har bara jobbat jobbat jobbat de senaste två veckorna! varit ledig en fjuttig liten dag sen tisdag för typ 2 veckor sen.. Å imorn är jag ledig :) Meeeeen då ska jag ju på utredning om mina leder.. :( Tragiskt.. 20 år och ska utreda leder.. Men men, sånt är livet.. Inget att hänga läpp för direkt, gör ju ingen större skillnad..


å igår smsade jag med robinson fram o tillbaks typ hela dagen... lillrobin:) han träffar man inte ofta inte.. :( fast det är många man inte träffar ofta längre.. som man skulle vilja träffa oftare.. men men.. tid och annat räcker inte alltid till :( tyvärr..


jaja, en cigarett är jag väl värd efter det här? 

Ovido - Quiz & Flashcards