Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Anna - 16 juli 2008 22:31

okej, inte riktigt 40 men näst intill:P

och min bdb står helt still för grafik-kortet i mickes dator har pajat så då har han tagit mitt och satt i sin dator och på denna dator finns de inga bilder tyvärr så ni får härda ut ett tag:P

och i mitt liv har det inte hänt mkt sen sist.. jag bara jobbar hela dagarna. Börjar 7 på morgonen och slutar runt 1 på natten.. jag måste sluta vara så pedant hemma! det kommer ta knäcken på mig känner jag.. men jag kan bara inte sluta plocka och städa, man mår ju dåligt om det är stökigt, dammigt, rörigt, fullt med disk osv.. nejtack, jag föredrar rent och snyggt!


ikväll har jag iaf varit ute på en långpromenad med wilma, det behövde vi verkligen båda två. va ute å knatade ungefär 1,5 timme å gud så skönt det var. bara hon och jag. perfekt väder ute, ljust och halvsoligt, nyss regnat så luften är alldeles underbar att andas in. jag mår så bra då:) jag njuter kan jag lova. Wilma har fått sin ettårsspruta idag också och där stötte vi på Lena (hon som vi gick valpkursen med) och hon tyckte Wilma blivit lite större sen sist:) Kul att hon känner igen oss och stannar och pratar tycker jag. Ska gå fler kurser men hon har inga som passar oss just nu, men jag har pratat med henne om att ha privatträning så jag ska nog gå upp nån dag med almanacka och pricka in dagar och tider som passar, det är ju jätteroligt att gå hundkurser:) tror jag tycker det är roligare än Wilma :P


Felicia var och hälsade på mig förut också:) Hon dissade sin mamma för mig:P haha det tyckte jag var kul:) hon ville hellre va här med mig än att åka på citygross med mamma o mormor, men hur det var så följde hon med tillslut men madde lovade att hon skulle få vara här nån dag, det blir mysigt det:) om hon inte blir förkrossad över att mamma o pappa lämnar henne så ska det nog gå bra:) ska dit o fika nån dag för madde hade bakat bullar:P sen fyller hon ju år också så vi ska dit då med, fast jag jobbar men aja, det ska nog gå att klämma in.


å igår va erika å andré här å drack kaffe och surrade, dock var det mest jag och erika som surrade, garvade och höll låda, andré satt mest å lyssnade på oss å gosade med wilma men han verkade tycka att det var roligt. vi pratade om våra tabbar och tavlor, som första gången jag blev själv med erika när vi inte hade umgåtts nånting förut utan bara småpratat på skolan ibland, när vi höll på att preja ner en tant, eller rättare sagt erika höll på att preja ner henne! haha å när jag nyss tagit körkort när jag mötte en båt på vägen! hahaha vilka dårar! 

"eehh...? vad gör du?"

"jag kliver över"

"jaha..? ja, jag kliver väl över jag också då!"  haha me loves erika<3


å på lördag blir det dop:) min systerson ska döpas, och då kommer ju även mormor o papps så det ska bli trevligt. men nu ska jag iaf ta mig en rök och sen lägga mig i sängen och bläddra klart i alla klädkataloger som kommit :D


Wilma o Mikael<3 

Ovido - Quiz & Flashcards