Alla inlägg den 28 juli 2008

Mjo

Av Anna - 28 juli 2008 00:44

länge sen nu, mest jobb o jobb.. ledig imorn, tvättstugepasset börjar om cirkus 8 timmar.. städpasset börjar strax efter.. sen ska jag handla och baka.. sötaste carro kommer imorn :)) å robin också såklart, så först blir det fika här å sen ska jag o carro ha en revanch på minigolf ;P haha det blir bra det!


igår va vi ut å åt middag på Viktoria å sen va vi å bowla, jag kom tvåa :D (om man räknar från fel håll ;P) men jag är ingen tävlingsmänniska, jag tycker bara det är kul att göra nånting annat än att bara sitta liksom. så jag, mike, robin, carro, madde o macke tog å käkade å bowlade lite:) trevligt var det. både jag o micke är så glad att vi lärt känna robin o carro, dom är verkligen helmysiga båda två! kanon :) 


har nyss beställt kläder för alldeles för många tusenlappar :S men jag kommer inte ens kunna ha hälften när det kommer ändå, jag blir förvånad om jag kan ha allt kan jag säga! nu på slutet har jag nästan alltid skickat tillbaks allt jag beställt :( jag blir galen!! men men, snart säger det väl pang o sen rullar jag fram istället så man ska väl inte klaga kanse.. men skulle ju va kul att kunna ha strl 34 iaf.. aja, nu ska ja inte deppa för det inte. nu ska ja krypa ner hos my love <3 see ya


idag bjuppar ja på en bild på min prinsessa och en bild på robin o carro sist vi golfade:P 

Ovido - Quiz & Flashcards