Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Anna - 14 januari 2009 00:26

Usch vad jag inte tycker om när Mikael jobbar natt :( Så tråkigt att vara hemma själv och det är så tomt i sängen när man ska lägga sig på kvällen. Men men, ibland är det han som är hemma själv och jag är på jobbet, så är det här i livet. Tur att Wilma är hemma med mig iaf :) Ikväll har vi varit ute och gått, dock inte så jättelångt med tanke på att det är snorhalt ute så vi höll på att halka sisådär 73 gånger var, sen när vi kom hem så la sig wilma och slappade som vanligt :P och jag kollade på top model och tryckte i mig en halv honungsmelon alldeles själv utan problem :P sen drog jag fram dammsugaren och dammsög alla golv och sen torkade jag alla golv och sen har jag plockat lite och sorterat lite papper å donat lite..


Imorn ska jag och Wilma antingen trotsa halkan eller hoppas på att dom sandat för imorn ska vi kliva upp vid tio och gå ut och gå! :) får se om vi kliver upp då.. haha vi är så morgontrötta båda två så det är fan inte sant! sen ska bilen besiktas (ja, inte min älskade beemer såklart för den finns ju icke längre)  klockan 13.07, mycket märklig tid måste jag säga.. sen ska jag åka och träffa ERIKA :D sen ska jag hem och gosas lite med Mikal innan han ska åka och jobba igen :(

Jaja, nu ska jag ringa min älskade sambo och ta en kvällspromenad med min älskade Wilma och sen ska jag lägga mig i min älskade säng! :)


jag vill alltid vara med dig, jag älskar dig, Mikael 

Ovido - Quiz & Flashcards