Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Anna - 20 januari 2009 15:02

Ja, om det ändå vore nu... Våren, ljuset, värmen, fågelkvittret, luften.. Jag vill så gärna ha vår.. Jag vet att jag tjatar om min efterlängtade vår men jag orkar verkligen inte med vintern och detta tråkiga, gråa väder längre.. Jag blir så himla ledsen, deprimerad och orkeslös. Jag somnade 6 igårkväll och vaknade 12 idag, jag har alltså sovit 16 timmar!!!! Jag vill inte ha det så längre, jag orkar inte längre. Jag ser ingen anledning till att kliva upp på dagarna när jag är ledig, jag skulle gå en långpromenad med wilma idag när jag vaknade men näe, jag har ingen lust. Istället har jag hällt i mig kaffe, kedjerökt och pratat i telefonen med syster Jessica och Madde. Varför? JO för det här jävla skitvädret får mig att vilja dö! Jag tänkte kolla om jag kunde tvätta idag, men det har jag inte gjort. Jag skulle duscha tänkte jag men det har jag inte gjort. Jag skulle kolla om allt fanns hemma till middagen, så jag hinner handla och laga maten innan micke kommer hem, har jag kollat om allt finns hemma? Näe, för jag orkar inte bry mig om nånting. Kan nån ge mig nåt tips för att man ska må bättre när man blir såhär? Jag bryter ihop snart, GE MIG VÅR!!!!



Ovido - Quiz & Flashcards