Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Anna - 1 oktober 2009 01:58

Jag kan inte förstå hur man kan vara uppe och springa hela nätterna. Jag har alltid älskat att sova så länge jag kan minnas så det är väl just därför jag inte kan förstå varför mina rara boende inte gör det? Spring hit och spring dit... Fast å andra sidan skulle natten bli så jädra långdragen om ingen var uppe och tussade på heller. Hade tänkt att skura ugnen inatt så det återstår att se om jag hinner det. Ska koka risgrynsgröt och bre mackor och koka kaffe och plocka ur diskmaskinen och hela den biten också. Så det här har jag inte tid med längre! Morgondagen ska jag spendera med Erika, vi ska ut och gå med Wilma och Ronja. Får se hur det går med tanke på att Wilma absolut inte är sig lik :( Hon lyssnar inte, hon drar konstant när vi är ute och går, springer runt inomhus och skäller och morrar, leker med allt som rör sig.. Ja, hon är inte alls så lugn, snäll och lydig som den gamla vanliga Wilma.. Jag vet inte vad som har hänt men jag hoppas att det inte håller i sig länge till. Jag vill ha tillbaka min gamla vanliga Wilma!

Näe, skura ugn var det va?


Jag saknar dig så himla mycket, farfar. Det känns inte som att du är borta, du skulle ju leva för alltid, var det inte så? Jag antar att ingen gör det, vi ska alla gå samma väg tids nog. Din tid var nu. Trots dina 95 år känns det så himla tungt att du är borta "redan"

Ovido - Quiz & Flashcards