Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Anna - 28 oktober 2009 23:14

Jag ska aldrig mer säga; Det var jättelänge sen jag var sjuk!

Behöver jag säga att jag är sjuk nu? Nä, tänkte väl det. Det förstod ni väl. Just nu skulle nog Micke vilja att jag sov nere i förrådet eller något åt det hållet i alla fall. Han sa något i stil med "Fan vad less jag var på dig inatt!" förut när han kom hem från jobbet.. Jag antar att jag höll honom vaken med mina hostningar och snytningar inatt ;P Hur som helst så bröt det hela ut i lördagskväll. Men tjurig som jag är så har jag jobbat söndag, måndag och tisdag ändå. Idag har jag varit ledig och imorn har jag, hör och häpna, sjukanmält mig! Meeen på fredag är jag back on track igen! Jobbar fredag, lördag och söndag! Money, money, money.... ;)

Näe, nu ska jag typ sova eller nåt.. Nattinatti!

Ovido - Quiz & Flashcards