Alla inlägg den 8 april 2009

Av Anna - 8 april 2009 22:13

Ja för er som inte vet så kan jag ju berätta att jag numera jobbar 75% för att jag har fått en tjänst i kommunen :D Härligt som fasen att ha ett schema att planera efter, att veta att man alltid får lön och alltid att man vet hur mycket man får. Så det är superduperkalasbra! Så nu gör jag inget annat tycker jag, bara jobbar och jobbar, men det är så härligt! :)


Imorgon klockan 08.20 ska jag och Wilma infinna oss på Djurkliniken för att dra stygnen och kolla så allt läkt som det ska. Jag tycker det ser fint ut så jag tror nog att allt är som det ska. Man hade ju märkt om det varit infekterat eller nåt annat otrevligt menar jag. Så snart kan jag äntligen få komma ut på en lååång och härlig promenad med min älskade Wilma igen! :D Gud så jag längtar!! Och snart har det tinat och torkat så man kan gå till Sidsjön och gå runt Sidsjön och sen hem igen! Det är najs det. Jag kan dock lova att det var mindre najs när jag här i vinter fick för mig att gå dit och gå runt och sen hem.. Jag hade visst glömt att dom inte skottar och sandar runt där men tänkte "äh, va fan har vi gått hit kan vi ju lika gärna gå runt också" Sagt och gjort! Snön vräkte ner och det var väl cirkus en halvmeter snö som jag och Wilma plumsade omkring i. När vi gått runt halva Sidsjön ringde jag efter Micke, då var jag helt slut kan jag lova! Sen har jag inte gått runt Sidsjön nå mer:P 


Annars ikväll då? Ja, Caroline var här och fikade min ufokaka som senare blev en larv som senare blev en tusenfoting och som slutligen blev en typisk tecknad frisyr.. Hhhmm..? I grund och botten var det en misslyckad chokladsockerkaka hahaha men ja, den gick ju att äta iaf.. :P 

Nu har hon lämnat oss så nu är det bara jag och Wilma hemma. Micke jobbar natt :( Wilma har lagt sig redan och jag ska också gå och lägga mig. Ska läsa lite hundpsykologi sen sussa. Nattinatti!

Ovido - Quiz & Flashcards