Alla inlägg den 19 april 2009

Av Anna - 19 april 2009 22:26

Jaa, som rubriken lyder; ÄNTLIGEN! Ikväll gick jag första långpromenaden med Wilma sen hon opererades!! Så jävla underbart! Vi tog med oss Caroline och Diesel också och det var bara så himla härligt att ha med sig sin egna hund på en lång och härlig promenix! Annars har jag ju gått med Ronja, Tequila, Diesel eller Akira vilket absolut inte är tråkigt eller nåt annat dumt men det är ändå annat när man får ha med sig sin egna ögonsten <3

Imorn ska vi gå igen och vi ska även åka på Djurmagazinet för Wilma har snart slut på mat och Diesel har inget att bajsa i :P Rättare sagt så har inte Carro nåt att plocka upp det med :P Men först ska jag jobba 7-12 och sen ska jag åka upp på Södra berget så Wilma får springa lite :) 


Ska ringa min älskade vän Erika imorn också och höra om vi inte ska gå långsvängen nåt i veckan :D Ska uppdatera lite imorn om vad jag gjort sen sist jag skrev också, det var ju ett tag sen menar ja... :P Inte för att det är alltför intressant men ändå.. För Carro som är en desperat människa som vill följa mitt liv sekund för sekund så är det nog intressant ;P mohahaha

Ovido - Quiz & Flashcards