Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Anna - 14 maj 2009 10:35

Alltså jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen, sängen är ju fruktansvärt lockande men jag har ju som jag skrev igår tvätt och städ på mitt schema hela dagen lång, samt en långpromenad med Wilma men jag var nyss ute och rökte och tog min dagliga dos morgonkaffe och det var fan inte Bahamas kan jag lova, "de blåst ont" som min pappa skulle ha sagt. Men men, bara att bita ihop, jag brukar ju använda ordspråket "det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder" och det är just vad jag har; dåliga kläder! Måste införskaffa mig typ nån "vinddress"  eller vad man säger..? :S Har försökt fått upp Wilma också så hon kan gå ut på morgonpromenaden och sedan få sig lite mat men hon bara snarkar och sover hon. Haha hon är sin matte upp i dagen ;D älskar att sova! Näe, om man skulle gå ner i tvättstugan igen och byta maskiner...? Sen ska jag städa, gå med Wilma och sen ner på bolaget för på lördag ska jag till Maria och träffa några flicks från min gamla klass :) Trevligt, trevligt!Näe, tvätten kallar!

Ovido - Quiz & Flashcards