Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Anna - 19 maj 2009 23:13

Micke höll på att tappa hakan förut när jag sa "Åh, gud! Jag är så himla sugen på att gå en långpromenad!" Haha, han tyckte att vi hade gått tillräckligt i helgen:P Kom på det i samma sekund som jag avslutade meningen att jag har ju faktiskt gått hela helgen, men jag längtar ändå efter en långpromenad! Med Wilma! Men Lena (hundpsykolog) sa att vi fick vänta i 2-3 dagar innan vi kunde göra det för Wilma måste få vila upp sig ordentligt först. Även om hon inte verkar trött och slut så är hon säkert det sa hon. Och jag litar på den kvinnan för hon är kanon tycker både jag och Micke! Och jag kan ju faktiskt tänka mig att det är så också, man vet ju inte vad hon har gjort under dessa 27 timmar, jag tror ju inte att hon har legat och chillat direkt... Och inatt drömde hon en massa saker, gnydde och sprattlade med benen. Hon bearbetar ju allt hon varit med om när hon sover, lillhjärtat vårat <3 Nu ska vi ut och gå kvällspromenaden sen ska vi sova båda två! Imorgon kanske vi kan gå en liiten långpromenad iaf... :) Nattinatti!

Ovido - Quiz & Flashcards