Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Anna - 2 juni 2009 22:05

Med mig, Erika, Ronja och Wilma! Idag fortsatte skat-attackerna och idag var dom ettrigare än igår! Samt att det kom ett missfoster innanför kläderna på mig så jag fick panik och nästan slet av mig kläderna och Erika skrattade som en dåre. Sen kom vi även på att vi har inga hundar utan vi har blandraser på ko/bäver/florist/tjur/skogshuggare, klå det om ni kan?! NÄ! Var väl det jag trodde! ;D Sen skulle vi försöka förklara världens enklaste sak men som vanligt ska vi krångla till det och det hela slutar i hysteriska skrattanfall! "Ja, men då sitter ju jag fram då.. Ja, naturligtvis eftersom jag kör!!" Vilka dårar! Men ack så roligt jag har med kvinnan! Hon lyser upp alla mina dagar! Även de allra gråaste! Min pärla!

Ovido - Quiz & Flashcards