Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Anna - 3 juni 2009 23:32

Gud vad jag längtar tills imorgon klockan 12.00 Då är jag ledig ända till måndag klockan 15.00 Jippie!! :D Ska åka till stugan och fiska om vädret inte är alltför dåligt, åka på birsta och typ köpa en bikini eller fem :P gå massa långpromenader med Wilma, SOVA, gå på crusing, dricka nån öl och bara slappa! Härligt!!

Idag har jag jobbat 7-15, sen for jag hem och latade mig och åt middag sen knatade jag och Wilma till Sidsjön och tog oss ett varv runt:) Härligt! Synd bara att det blåste så förbannat:( Sen hade jag ett hysteriskt roligt samtal med min pärla Erika, det blev ju bara tok som vanligt! "Mtv film awards eller vad det heter..?" "...eehh... movie awards kanske..?" HAHA så jävla roligt! Sen kom Caroline af Ugglas, eller nej, ugglan sitter ju i trädet och det är ju Caroline som är trädet, alltså kom Caroline af Björk hit! Vi tittade på säsongsavslutningen på Rent hus och drack kaffe, surrade lite skit och sen följde jag med henne en bit när hon gick hem och sen har jag suttit här och ätit lite som vanligt:P Så nu blir det en kvällscig och sen sängen! Börjar 7 imorgon också.. Men på fredag mina vänner, då ska jag sova sova sova! :D Nattinatti! :)

Ovido - Quiz & Flashcards