Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Anna - 5 januari 2010 15:02

Ja, mina vänner, bekanta och allt vad det är. Idag ska jag inta min plats i köket och agera kock. Igår var jag lat och gjorde fiskpinnar och pulvermos men idag ska jag göra kycklinggryta och klyftpotatis och sallad :) Jummie! Hoppas Micke blir glad när han kommer hem, han har nämligen tjatat om att vi ska äta kycklinggryta ett bra tag nu så jag tänkte eftersom att han var så snäll och lagade smarrig middag och efterrätt till jag kom hem på nyårskvällen så får väl jag vara snäll och laga smarrig middag tills han kommer hem från jobbet ikväll då:)


Mitt ansikte har även förfrusit känns det som. Varit ute på en 1,5 timmes lång vinterpromenad med Wilma, Carro och Diesel. Det är inte Bahamas kan jag lova! Det var iaf vindstilla idag när vi var ute. Igår var jag och Erika ute och gick med Wilma och Ronja och då snöade det och blåste så det var inte så jädrans varmt då heller. GUD vad jag längtar till våren, värmen, solen..... Åh, snart, snart, snart! Näe, nu ska jag knata bort på Ica och handla lite till grytan. Jobbar inatt så har ni tur så kanske ni får veta hur den blev, om den gick att äta eller inte ;P


På återseende! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards