Direktlänk till inlägg 1 juli 2008

Frugan!

Av Anna - 1 juli 2008 22:11

Japp! Ikväll har frugan varit på besök:) Och Tequila va också med:) Det var mkt trevligt att träffa min älskling igen! Alltså, inte Tequila, Erika menar ja.. :P Fast det är jättekul att träffa Tequila med såklart:) Vi har druckit kaffe och surrat skit, skrattat och haft trevligt! haha jag är så glad att det finns en till människa på denna jord som är lika knäpp som mig! haha, jag har haft många fina stunder med den där donnan ska ni veta, det är henne man ska tacka när man sitter på hemmet och är 214 år. Ett gott skratt förlänger ju livet sägs det, och tack vare dig stumpan kommer jag leva läääänge till:)


Mer idag då? Jobbat såklart:) Kunde byta med Vickan också så nu jobbar jag frekväll ist för fre på dagen. vilket innebär att jag kan se Uggla utan att stressa hem till sängen för att sova :) kan man ju ta sig nån öl också ;) Sen ska jag ju självklart se den coolaste donnan på jorden på lördag; Amanda Jenssen! Hon är min Idol sen "Idol". Alltså, hon är så ball! Hennes utseende, röst, personlighet (känner henne inte alls men det man sett på tv) och allt med henne! Hon är en sån där människa som jag bara beundrar liksom. Jag kan inte sätta fingret på det men hon är bara så himla härlig! Så jag ser fram emot att se henne faktiskt :)

Så jag ska på GF på torsdag och på lördag.. Med Mikael :) Mysigt att träffas lite, vi har gått om varandra i en evighet nu igen:S jobbigt.. 


Efter jobbet idag for jag in en sväng till Madde också, drack kaffe, tog några bloss och surrade lite.. Och myste och lekte lite med Felicia såklart:) Vilket charmtroll! Haha hon är ju så himla härlig! Sprang och mötte mig och gav mig en kram:) Söööt unge! Jag tycker verkligen om henne, hon är så speciell liksom, så kavat och frän! haha som sagt, hon är riktigt söt!


å nu kom ju genast mina tankar på Axel.. Gud vad jag vill träffa dig, gosen men va fan tiden räcker ju aldrig till känns det som.. och om jag kan så är alltid jessica och peter borta på björkön eller nåt, det slår aldrig fel:( hoppas jag hinner träffa han nåt före dopet iaf.. ja, det MÅSTE jag hinna! nu har jag bestämt det! om jag så ska GÅ ut på björkön för att träffa han! Japp, så får det bli! Man kan ju inte vara moster och träffa sin systerson en gång i månaden! Nej, nu får det bli ändring på det!


Men nu ska jag sluta babbla en massa strunt, nu ska jag gå ut och röka och ringa mike sen ska ja väl ut på en kissrunda med wilma och sen soooova. jobba imorn:) god kväll! 

 
 
Syster yster

Syster yster

4 juli 2008 21:12

Vilken tur att du fick träffa Axel idag, jag menar de är en bit att gå ut på Björkön :P hihi! Näe man jag håller med, de får bli ändring, vi måste träffas mera! Inte bara för Axels skull, med miss you :(

http://blogg.hermertz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 januari 2010 22:58

God kväll allesammans! Nu tänkte jag informera er om att jag kommer att sluta blogga här (vilket inte kommer märkas då jag skriver en gång i månaden men ändå:P) och istället börja blogga på http://annnamarieb.blogg.se/. Fått en design av Sabben och d...

Av Anna - 20 januari 2010 23:12

Har ni hört om den där killen, Edward Cullen, vampyrkillen som förtrollar alla småtjejer? Jag är 22 år och han förtrollar även mig! Det är galet! När Micke sa att vi skulle se en film för ett bra tag sen så tänkte jag att "jaha, vi gör väl det då", j...

Av Anna - 18 januari 2010 23:31


Goderafton både herre och fru eller nåt sånt! Jag är grymt sugen på en helkväll med Erika och en jädrans massa ÖL! Även att jag fick just det av henne i julklapp/födelsedagspresent! ;D Plus en rejäl summa cash att handla för på Gina, kalas kalas! Hon...

Av Anna - 15 januari 2010 00:16

Åh vad trött jag var imorse när jag äntligen fick krypa ner i sängen! 24 timmars vaken tid är på tok för mycket för mig! Men idag kunde jag sova iaf! Ställde klockan på två men slumrade till när jag stängt av den så jag klev inte upp förrän tre. Härl...

Av Anna - 14 januari 2010 04:53

Du var med mig igår och jag hade hoppats på att få vara med dig ännu en natt men ack vad jag bedrog mig. Istället för att spendera en underbar natt med dig så sitter jag på jobbet med grus i ögonen. Jag vill bara vara med dig. Jag har tänkt på dig he...

Ovido - Quiz & Flashcards