Alla inlägg den 2 november 2008

Av Anna - 2 november 2008 20:54

Ja, idag har jag spenderat några timmar med min sötfis Carro :D Det var mycket trevligt, vi pratade om allt mellan himmel och jord, drack kaffe och rökte, precis som vanligt med andra ord :) Och självklart många skratt och leenden :) Jag mår så himla gott i denna dams sällskap! Vilken totally underbar människa jag lärt känna!


Å imorn kommer Erika hit o surrar skit med mig :D Härligt härligt!

Nu ska jag krypa ner i soffan och se på film, först blir det en rök! Imorn ska jag städa och baka tror jag, sen ska jag ta med mig Wilma på djurmagazinet också å köpa lite ben och grisöron, hon har ätit upp alla ben nu när hon inte har nåt att göra. Stackars mammas älskling :(


jaja, men en rök nu sen tv´n. hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards