Alla inlägg den 4 november 2008

Av Anna - 4 november 2008 22:51

Ja, ikväll har jag tvättat lite kläder och slagit in första julklapparna för i år:) Det var dock bara 2 st så man har ju dessvärre en sisådär 93 stycken kvar att köpa och slå in innan man är klar:S Men det brukar ju lösa sig, jag kommer springa som en yr höna på stan och birsta dagarna innan jul men det känns som att jag inte kommer att vara ensam om det i år heller ;P Sen har jag och Wilma, eller ja, mest Wilma förstås, lekt med hennes nya favvosak. Vi köpte nämligen en Dog Brick häromdagen när hon och jag var på våran shoppingtur på Djurmagazinet :) Så den fullkomligt ÄLSKAR hon. Kan ju vara för att hon älskar att söka saker :) Sen är det ju bra att hon har nåt att göra under tiden när hon inte får springa i skogen. Hon blir ju 10 ggr tröttare av att "spela" några gånger på Dog Brick än om hon springer i skogen en timme typ. Så det känns bra faktiskt att hon kan lägga sig ner och vila lite trots hennes otroliga överskottsenergi som hon samlat på sig nu. Jag vill bara att det ska läka ihop helt så vi kan få släppa lös henne.. Det känns så hemskt att liksom hålla henne inne, det är ju för hennes eget bästa men ändå.. Jaja, näe nu ska jag äta nåt tror jag sen ska man väl hoppa i säng, jag ska ju jobba imöra :) Nattinatti!


Ovido - Quiz & Flashcards