Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Anna - 4 mars 2008 16:40

jo, jag är en mycket speedad dam ja.. varit ute på en låååång o härlig prommis med wilma idag och sen har jag städat och plockat o grejat o donat och nu ska ja laga mat och sen ska ja fortsätta greja och dona för nu ska vi äntligen sätta upp hyllorna o datorer o skärmar å allt vad det är! förstå hur skönt det ska bli att ha det ur världen! jag menar, vi har ju bara bott här sen i oktober... :P

men ibland sitter det i tjära tror ja... aja, men nu ska de bli av iaf..


i helgen ha vi varit hos min papps o softat lite.. hälsat på mormor, gammelmorfar och farmor o farfar och träffat en av fastrarna gjorde ja också.. shoppat lite på dollarstore som ja tycker är hur kul som helst haha:P sen har vi varit ute o gått och sprungit med wilma, de är mysigt de:)


nee, nu ska ja gå å köpa mjölk sen ska ja börja med maten så den är klar tills karln min kommer hem..


tc, bye 

Ovido - Quiz & Flashcards