Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Anna - 20 mars 2008 15:59

måttligt seg nu... jobbat inatt.. sovit typ 3,5 timmar idag.. :S hoppas på att jag somnar tidigt ikväll då och vaknar i hyffsad tid imorgon pigg och utvilad, laddad för att åka och jobba igen, heeeela långa påskhelgen.. ojoj vilken fin lön jag kommer få;P me like, me like..


madde, felicia o laila va här för ett tag sen.. trevligt med lite sällskap såhär i min ensamhet.. jag o micke har gått om varandra hela veckan och nu ikväll när han kommer hem är han ledig till på måndagkväll men jag jobbar ju varje dag till på tisdagkväll så.. sen sover han hela onsdagen på dagen och jobbar hela natten och sen har vi faktiskt hela torsdagen tillsammans, sen jobbar jag igen.. men men, that´s life! 

å felicia har lärt sig att säga laila och moa, men inte anna, micke och wilma inte, näerå! så nu ska jag hårdträna henne och försöka printa in, i alla fall mitt namn! haha näerå, det ska jag inte:) hon är så söt ungen så det finns inte ord, ett riktigt charmtroll är vad hon är (trots att hon skallade mig så jag trodde jag skulle få tredubbel fläskläpp förut idag). men så är det när man är liten och ska "mysa" haha:)


näe, här kan jag inte sitta och mögla hela dagen.. måste typ städa och laga mat och baka.. ska ju till jessica, pete o axel sen o fika:) mysigt värre liksom :) aja, men nu ska jag kila! ha de gott sålänge!


btw, ingen som har nåt tips hur man kan komma i form inför bikinisäsongen? skulle behöva lägga på mig nåt kilo så folk inte tror att det är ett vandrande benrangel på stranden :( 

Ovido - Quiz & Flashcards