Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Anna - 28 mars 2008 00:36

ikväll har jag dammsugit madrasserna och sängstommen och ja, kort och gott hela sängen, tvättat sängkläder och bäddat rent, rensat ur en stor, och då menar jag stor, låda med en massa rat så nu är hallen ockuperad av saker som ska ner i källaren imorgon till grovsopor och förråd och sånt. Sen förhoppningsvis imorgon ska jag köpa en bokhylla av något slag så man får ordning på alla skivor, filmer, böcker, fotoalbum och pärmar och allt vad det är. Sen har jag diskat och småplockat lite som vanligt. Och ikväll har jag varit på bra humör och mitt tålamod har faktiskt varit på topp vad gäller allt idag och jag har varit sådär städsugen som jag kan bli ibland så allt har gått av bara farten:) men det känns i kroppen nu.. Aja, men det var det värt, det ska kännas att man lever också :)


Vad har jag gjort mer under denna dag..? Ja, jag har varit på stan med sweet babysis.. Handlat nya sängkläder till mig och älskling, lite kläder till Mosters prins Axel och till Felicia det lilla charmtrollet :) 


Nu har jag nyss avslutat ett samtal med min älskade sambo så nu ska jag lägga mig i min rena o fina säng och lösa lite korsord för att sedan få min skönhetssömn:P haha


Imorgon bär det av till Birsta, jag ska äntligen få gå på Mio! :D Har inte varit där sen dom öppnade nytt så det ser jag fram emot. Köpa en bokhylla av nåt slag, tavellist till våran hårt snygga tavla som vi ska ha i köket och ja, man hittar alltid nåt man vill ha;P sen ska vi på kalas för Ella fyller 5 år :) Det blir skoj det! Så vi måste ju shoppa till henne imorgon också, men det ska nog gå bra. Näe, nu ropar sängen hör jag.. Godnatt!


min mikael är det vackraste och absolut bästa som går i ett par skor, visste ni det? jag är så glad att jag har dig så du anar inte, jag älskar dig, micke <3 

Ovido - Quiz & Flashcards