Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Anna - 2 juni 2008 18:37

jadu, nu kan man inte klaga på att man fryser iaf.. fy faan vilken värme alltså! har redan lyckats bränna sönder mig! Haha var ute en dag i solen och brände sönder mina axlar så sjukt mkt :( gör mkt ont.. sen lyckades jag även få ett bett av nån liten insekt så det såg ut som att jag hade två knäskålar på ett knä.. eehhmm.. två knäskålar på ett ben..? eller hur fan säger man? :S äh! ni fattar väl! men nu är jag nästan inge svälld alls.. det är ju bra iaf..


ja, vad har jag gjort sen sist då? jag har ny frilla och ny hårfärg, härligt :D jag har varit med mina älsklingar, mikael o wilma, o fiskat o solat o badat i stugan, ätit årets första mjukglass och mja.. köpt ett par nya jeans som SITTER HUR BRA SOM HELST!!! :D ingen är lyckligare än jag för det! ett par Replay så dom kostade ju en slant.. men men, det är det värt! jag har inga byxor som sitter bra! alla bara hänger:( så nu är det så bra så:D 


näe, nu ska jag ta en joint o ringa erika tror ja.. vänta på att syster ska ringa.. ska ut och gå hon och jag, o axel o wilma förstås:) trevligt!


tjing! 

Ovido - Quiz & Flashcards