Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Anna - 18 juni 2008 21:00

Jag saknar min systerson, Axel :( Satt och tittade på bloggen (blogg.hermertz.se) på alla bilderna.. hua jag träffar han så sällan fast vi bor så nära :( men det är ju alltid nåt man ska göra om man inte jobbar.. och träffas jag o jessica är det ju oftast på promenader eller på stan och då kan man ju bara titta litegrann, moster vill myyyysa massooooor nu när det var så länge sen! det får väl bli till veckan kanske..


ja och ikväll kom det två paket med kläder till mig men kunde inte ha nånting :( så sluta säg att jag har tur som är liten och mager!! det är inte lätt att hitta kläder kan jag säga, speciellt inte som sitter bra! blev så less :( men men, inget att hänga läpp för, det blir inte bättre för det.. däremot hade jag köpt lite dra-på-lakan som var jättefina så nu är dom i torktumlaren och sängen står och väntar på dom:)


nää, nu ska ja ringa mike tror jag.. sen ska jag hämta upp tvätten, bädda sängen och sen ta mig en dusch, det är så skönt att lägga sig på kvällen i en renbäddad säng när man är nyduschad:)


imorn är det jobb mellan 7-15 på schemat, sedan skogspromenad med Wilma, Tequila och Erika :) trevligt trevligt!


bye

Ovido - Quiz & Flashcards