Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

TipTop!

Av Anna - 21 januari 2009 14:29

Haha jag kom och tänka på Jessicas fina T-shirt när det slog mig att mitt humör idag är just TipTop ;) Igår hade jag som sagt en riktig crapdag. Efter mycket om och men så drog jag på mig täckbrallor och halsduk och mössa och hela baletten, tog min underbara jycke och trotsade snöstormen och promenerade i 45 minuter. Det var skönt att komma ut, få lite luft, dock så var det väldigt folktomt ute på gatorna.. Undra varför? Jo, för normalt folk stannar inne när det är snöstorm! Haha, bara jag som är så dum så jag ger mig ut på prommis ;P Hur som helst mådde jag bättre när jag kom hem, huvudvärken var borta och mitt humör var faktiskt bättre så jag gjorde lite middag och diskade lite sen tog jag och Mikael en dusch och sen myste vi resten av kvällen :) Jag hade dock jävligt svårt att somna med tanke på hur länge jag sovit igår :O Så klockan var 02.40 sista gången jag tittade på klockan, men jag vaknade 10.00 imorse pigg och utvilad och GLAD! Laddade två maskiner tvätt, läste tidningen och fikade, tog mina tre favoritsaker med mig ut på balkongen; cigaretter, kaffe, mobil, och ringde min favoritvän Erika. Då blev jag ju på ännu bättre humör såklart:) Efter en timme och 40 minuter så sa vi hejdå och jag gick ner i tvättstugan igen så nu har jag hängt lite tvätt och plockat lite här hemma. Ska väl dammsuga lite, bädda i nya sängkläder, handla, laga mat, gå en prommis med Wilma och fixa klart med tvätten innan Mikael kommer hem från jobbet. Ikväll ska vi hälsa på familjen Wahlgren är det tänkt. Imorgon ska jag jobba och sen ska jag och Wilma gå i skogen :D Åh vad underbart! Näe, nu ska jag bege mig från denna stol, till en annan stol och ta mig ett bloss :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 januari 2010 22:58

God kväll allesammans! Nu tänkte jag informera er om att jag kommer att sluta blogga här (vilket inte kommer märkas då jag skriver en gång i månaden men ändå:P) och istället börja blogga på http://annnamarieb.blogg.se/. Fått en design av Sabben och d...

Av Anna - 20 januari 2010 23:12

Har ni hört om den där killen, Edward Cullen, vampyrkillen som förtrollar alla småtjejer? Jag är 22 år och han förtrollar även mig! Det är galet! När Micke sa att vi skulle se en film för ett bra tag sen så tänkte jag att "jaha, vi gör väl det då", j...

Av Anna - 18 januari 2010 23:31


Goderafton både herre och fru eller nåt sånt! Jag är grymt sugen på en helkväll med Erika och en jädrans massa ÖL! Även att jag fick just det av henne i julklapp/födelsedagspresent! ;D Plus en rejäl summa cash att handla för på Gina, kalas kalas! Hon...

Av Anna - 15 januari 2010 00:16

Åh vad trött jag var imorse när jag äntligen fick krypa ner i sängen! 24 timmars vaken tid är på tok för mycket för mig! Men idag kunde jag sova iaf! Ställde klockan på två men slumrade till när jag stängt av den så jag klev inte upp förrän tre. Härl...

Av Anna - 14 januari 2010 04:53

Du var med mig igår och jag hade hoppats på att få vara med dig ännu en natt men ack vad jag bedrog mig. Istället för att spendera en underbar natt med dig så sitter jag på jobbet med grus i ögonen. Jag vill bara vara med dig. Jag har tänkt på dig he...

Ovido - Quiz & Flashcards