Alla inlägg den 3 november 2009

Av Anna - 3 november 2009 17:54

Istället för att utnyttja det horribla ordet Bitterfit*a så brukar jag säga BitterF:a då det inte alltid passar sig att häva ur sig vad som helst:P Och jag är iaf en sån där kallas BitterFa! Carro skrattar till och med åt mig för hon anser precis som jag att jag har världens jävla otur hela tiden! Och nu menar jag inte att ni ska tycka synd om mig och tro att jag inte vet att det finns värre saker som händer överallt, hela tiden, runt om i världen, för det vet jag. Och jag tycker inte synd om mig själv, absolut inte. Så det behöver inte ni göra heller :) Tycka synd om mig alltså, om ni vill tycka synd om er själva är ju helt upp till er ;P Men till sak om att jag är bitter.. Igår var jag ju ledig, UNDERBART! Skulle spendera en timme eller två ute med min älskade hund som jag inte kunnat vara med så himla mycket under helgen då jag jobbat delade turer både lördag och söndag, dock så åkte jag hem i lördags och var ute i drygt 80 min med henne, men i alla fall.. Så får jag så dåligt samvete när hon inte får gå några långpromenader och träffa hennes syskon/kompisar osv. Och självklart så VILL jag ju vara med henne, jag anser att det är helt underbart att vara med sin älskade prinsessa till hund! MEN vad händer?! Jag ligger i migrän till halv sex på eftermiddagen!!!! Kliver då upp, tar en cig, äter en pizza, dricker 2 koppar kaffe, men ligger då på soffan till cirkus halv elva och sen bums i säng igen. Rolig ledig dag! Verkligen! Men imorse när klockan ringde 5.30 då hade jag minsann inte ont i huvudet inte! Näe men idag skulle jag ju jobba 7-16 så då är man ju på alerten! Visst är det typiskt! Och imorn ska jag till tandläkaren 7.40 och jag ska ju visst jobba natt imorn.. :S Taskig jävla timing! Men jaja, det får gå. Näe, nu ska jag röka och ringa Caroline, vi ska ut på äventyr med hundarna :D Wee! Hejdå/BitterF:an! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards