Alla inlägg den 5 november 2009

Av Anna - 5 november 2009 04:53

tills jag får gå och byta om, hämta wilma och slutligen åka hem och lägga mig! Jag längtar kan jag säga! Och Micke får åka hem om bara en timme... Vilket lyx!!! Fast då började ju han 3 timmar före mig i och för sig.. Men det hör inte dit :P Imorn, eller ja, idag ska jag väl kanske säga, så är jag ledig. Fast jag är ju inte det egentligen eftersom klockan redan passerat 00 och jag ska jobba till 07.15 men jag ska inte jobba inatt då om jag säger så. Så jag tänkte ställa klockan på 12 och bege mig ut till Erika och Ronja och gå en långpromenad ute i Njurunda:) Vi skulle ju gå idag också men någon viss person råkade ju somna så det sket sig för min och wilmas del (det var alltså jag som somnade om jag på något sätt skriver otydligt:P) och Erika tänkte ringa polisen och anmäla mig försvunnen eftersom jag aldrig brukar "missa" våra hurtiga turer med hundarna, haha vilken dåre hon är! Roligt om hon ringt och sen hade polisen hittat mig hemma i min lägenhet sovandes på min soffa, då hade dom nog skickat Erika på behandling ;D Men visst har jag världens bästa, bästa vän? :) Är så himla glad att jag har denna kvinna i mitt liv, det finns ju ingen annan som står ut med mig ;P Näe, det här går inte... Ska kolla om torkskåpet torkat sitt för inatt! På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards