Alla inlägg den 7 november 2009

Av Anna - 7 november 2009 04:15

Får man packa ihop och gå hem. Om exakt 3 timmar om ni ville veta..? Ja, jag förstod väl det ;) Sen ringer klockan 12.00 och då ska jag upp och äta frukost och göra mig klar för att åka och hälsa på Gun och Dick förhoppningsvis. Det var hundra år sen jag träffade dom känns det som :( Ska bli spännande att se om Charlie växt något också :) För övrigt så ska jag och Erika "utviga" min balkong för i år. Vi ska självklart "utviga" den med massor av öl och skitsnack! Prata gamla minnen om alla våra härliga stunder vi haft på min kära balkong:) Det är inte bara en gång vi har suttit där och ölat och surrat skit i timmar inte, fråga André! :D Näe, nu ska jag köra sista rycket i tvättstugan! Kanske hörs något mer i helgen, jag är nämligen LEDIG! Helt otroligt! :D

Ovido - Quiz & Flashcards