Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Anna - 28 augusti 2009 00:46

Sitter just nu på mitt kära arbete och tycker att klockan tickar lite för sakta för min smak, jag vill hem och sova redan nu... Men det är ju "bara" 7 timmar tills jag ligger i sängen.. Sen är det bara att kliva upp strax före tolv för då står tvättstuga på schemat. Sen ska jag stryka gardiner och börja packa, samt åka till stan/birsta (har inte bestämt mig än) och fixa några sista grejer innan avfärden på tisdag.. Börjar bli riktigt nervös nu :S Sen om vädret tillåter ska jag ut på en lång och härlig promenad med min älskade prinsessa <3 Idag gick vi till Sidsjön och knatade ett varv med Erika och Ronja vilket var mycket trevligt och även mycket varmt kan jag lova! Tror dock att jag kan ha dragit på mig en förkylning.. men jag tror bara, jag hoppas inte det iaf! Har inte råd att vara sjuk nu inte, ska ju jobba hela helgen och sen åker jag ju som sagt på tisdag så näe, inga sjukdomar tack!


Vad har jag mer att förtälja? Helgen hos pappsen var trevlig, dock regnade det hela fredagen och hela lördagen så det var trist men söndagen bjöd på ett strålande väder så vi åkte inte hem förrän runt sex på kvällen. Annars brukar vi åka runt ett men eftersom det var enda dagen med bra väder så passade vi på att åka hem till farmor och farfar då och ta en promenad med farfar. Han sitter i rullstol nu eftersom han fick sorkpest för ett tag sen så han kommer ju liksom inte ut så ofta så då gick vi ner på "samhället" en sväng med han så det uppskattade han:) Sen var vi ute massor med Wilma, sprang i skogen och härjade på lägdan, badade o grejade :) Så det var riktigt mysigt! jag kommer längta ihjäl mig efter henne när vi är i Spanien :'( Men tänk vad roligt det kommer bli när jag kommer hem :D Längtar nästan mer efter att komma hem än att åka haha. Näe, det här går inte, nu ska jag gå ett varv och se så de sover, sen ska jag kolla klart på SATC boxen för andra gången inom loppet av typ 2 månader :P Sen ska jag se filmen också, om jag hinner inatt. Beror ju på om mina söta pensionärer hade tänkt sova resten av natten eller om de tänkt uppehålla mig... :P

Nattinatti

Ovido - Quiz & Flashcards