Direktlänk till inlägg 9 augusti 2009

Gäääsp

Av Anna - 9 augusti 2009 23:52

Ja, det enda jag gör är att gäspa! Känns inte stabilt med tanke på att jag har 7 timmar och 20 minuter kvar på mitt arbetspass! :O Men det ska nog gå, precis som det gör alla andra nätter när man tänker att man kommer somna. Jag skulle nog inte ens kunna göra det tror jag. Hur trött jag än är, för när jag känner att jag blir trött så gör jag nåt. Man får ju liksom inte sova på arbetstid så det skulle ju vara för jävligt rent ut sagt om man skulle sussa när arbetskamraterna kommer på morgonen och man har nattens sysslor ogjorda.. Jobbigt läge! Så det ska vi inte ställa till med! :)


Annars idag så klev jag upp 14.00 och 15.00 var jag påväg på Nellys 4-års kalas i Matfors. Fikade ute i solen och eftersom det var så bra väder så gick vi ner till sjön och när alla (som skulle bada) hoppat i och plaskat cirkus 5-10 minuter så öppnade sig himlen och det började blixtra och dundra så då var det full fart tillbaka till Linda och Fredde och där bestämde vi att vi skulle äta pizza/kebab allihopa så jag, Anna, Emelie, Sandra och Issam åkte för att hämta 7 pizzor och 5 kebabtallrikar och vet ni vad?! Vi väntade i 70 jävla minuter!!!!! Så klockan var väl typ kvart över sju när vi började äta så jag kände mig lite smått stressad eftersom jag skulle jobba inatt så jag kom hem prick åtta och jag brukar åka kvart över hemifrån så jag fick kasta om lite kläder och sen brassa på jobbet direkt. Har inte hunnit varit med min älskade Wilma nånting idag :( men imorn ska jag vara med henne hela dagen lång :) Ska gå promenad med Carro och Diesel eller Akira imorgon om vädret tillåter vill säga.. Det blev ju inget vidare promenadväder för oss idag inte :( Och på grund av min hyperstressade dag/kväll så har jag glömt att köpa cigaretter! Så här sitter jag med ynka 2 stycken kvar! :( Aja, men det får gå! Nu ska jag ringa Mike och höra vad han har för sig sen ska jag kolla på SATC:) Hejhej så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 januari 2010 22:58

God kväll allesammans! Nu tänkte jag informera er om att jag kommer att sluta blogga här (vilket inte kommer märkas då jag skriver en gång i månaden men ändå:P) och istället börja blogga på http://annnamarieb.blogg.se/. Fått en design av Sabben och d...

Av Anna - 20 januari 2010 23:12

Har ni hört om den där killen, Edward Cullen, vampyrkillen som förtrollar alla småtjejer? Jag är 22 år och han förtrollar även mig! Det är galet! När Micke sa att vi skulle se en film för ett bra tag sen så tänkte jag att "jaha, vi gör väl det då", j...

Av Anna - 18 januari 2010 23:31


Goderafton både herre och fru eller nåt sånt! Jag är grymt sugen på en helkväll med Erika och en jädrans massa ÖL! Även att jag fick just det av henne i julklapp/födelsedagspresent! ;D Plus en rejäl summa cash att handla för på Gina, kalas kalas! Hon...

Av Anna - 15 januari 2010 00:16

Åh vad trött jag var imorse när jag äntligen fick krypa ner i sängen! 24 timmars vaken tid är på tok för mycket för mig! Men idag kunde jag sova iaf! Ställde klockan på två men slumrade till när jag stängt av den så jag klev inte upp förrän tre. Härl...

Av Anna - 14 januari 2010 04:53

Du var med mig igår och jag hade hoppats på att få vara med dig ännu en natt men ack vad jag bedrog mig. Istället för att spendera en underbar natt med dig så sitter jag på jobbet med grus i ögonen. Jag vill bara vara med dig. Jag har tänkt på dig he...

Ovido - Quiz & Flashcards