Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Ett seriöst inlägg om min dag

Av Anna - 11 november 2009 23:25

Det där om dinosaurier är mest ett internt skämt mellan mig och Erika, så nu kommer ett seriöst inlägg om min dag:) Är högst ointressant men ändå;) Hur som helst så klev jag upp runt 10 och min nackspärr var kvar, dock lite bättre idag. Slängde iväg ett sms till babysis att vi ställer in dagens planer (som för övrigt var en sväng på stan, en promenad och en middag) då jag fortfarande hade så ont i nacken. Tog mig ur sängen efter ca 30 min, rastade Wilma, gav henne mat, tog mig en ipren, bryggde 4 koppar kaffe och tog mig en macka, läste tidningen och gick sedan ut på balkongen för dagens samtal med Erika som för övrigt alltid sker när jag kedjeröker och dricker kaffe i cirkus en timme. Sen tog jag på mig massor med kläder och tog med Wilma på en 2 timmars härlig promenad, sen dammsög jag här hemma, lagade mat, diskade, åt, duschade, gick med wilma igen och sen åkte jag till madde, macke o felicia och drack lite kaffe och surrade skit samt att felicia visade mig massa foton på henne och foton sen deras lilla semestertripp till junsele och självklart på kärleksparet; felicia och albin:) Jag pekade på kortet och frågade vilka det var och då sa hon att det var hon och albin, sen frågade jag vad dom gjorde på bilden och då svarade hon att dom pussades så då frågade jag om hon var kär i albin och då fnissade hon och sa "jaa" och blev sådär lite småblyg som man blev när man var kär när man var liten:) haha så jävla sött! hon är 3 år kan jag ju poängtera också:) sen for jag hem och hamnade här men nu ska jag kvällsrasta wilma och ta kvällsröken sen ska jag sussa för imorgon så kommer syster och vi ska då genomföra dagens planer som aldrig blev av. Såvida dom inte ringer från jobbet och behöver mig vill säga... Nattinatti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 januari 2010 22:58

God kväll allesammans! Nu tänkte jag informera er om att jag kommer att sluta blogga här (vilket inte kommer märkas då jag skriver en gång i månaden men ändå:P) och istället börja blogga på http://annnamarieb.blogg.se/. Fått en design av Sabben och d...

Av Anna - 20 januari 2010 23:12

Har ni hört om den där killen, Edward Cullen, vampyrkillen som förtrollar alla småtjejer? Jag är 22 år och han förtrollar även mig! Det är galet! När Micke sa att vi skulle se en film för ett bra tag sen så tänkte jag att "jaha, vi gör väl det då", j...

Av Anna - 18 januari 2010 23:31


Goderafton både herre och fru eller nåt sånt! Jag är grymt sugen på en helkväll med Erika och en jädrans massa ÖL! Även att jag fick just det av henne i julklapp/födelsedagspresent! ;D Plus en rejäl summa cash att handla för på Gina, kalas kalas! Hon...

Av Anna - 15 januari 2010 00:16

Åh vad trött jag var imorse när jag äntligen fick krypa ner i sängen! 24 timmars vaken tid är på tok för mycket för mig! Men idag kunde jag sova iaf! Ställde klockan på två men slumrade till när jag stängt av den så jag klev inte upp förrän tre. Härl...

Av Anna - 14 januari 2010 04:53

Du var med mig igår och jag hade hoppats på att få vara med dig ännu en natt men ack vad jag bedrog mig. Istället för att spendera en underbar natt med dig så sitter jag på jobbet med grus i ögonen. Jag vill bara vara med dig. Jag har tänkt på dig he...

Ovido - Quiz & Flashcards