Direktlänk till inlägg 15 november 2009

2 hurtiga timmar

Av Anna - 15 november 2009 15:43

Jajamensan, nu har jag och Wilma precis kommit hem från en 2timmarspromenad igen, härligt även om vädret inte är det bästa. Det är ju inte halt och kallt i alla fall, någonting positivt ;) Nu ska jag väl snart börja med dagens middag som blir lax och potatis, jummie! Skickade iväg Micke på Ica för vi hade visst ingen potatis så nu har jag ju tid att sitta vid datorn några minuter innan potatisen kommer hem :) Helgen då, vad har den haft för spännande innehåll? Ja, som vanligt har jag jobbat. Kväll i fredags och delad tur igår, idag ska jag jobba natt så idag hade jag en rejäl sovmorgon ;D Härligt härligt, dock så får jag alltid huvudvärk när jag sover för länge men efter lite kaffe och promenad så är den som bortblåst! Igår på timmarna var jag hos Jessica och Axel och myyyste med Axel och drack lite kaffe och surrade med Jessica, diskuterade dessa förbannade julklappar! Det är skitkul att handla dom och slå in dom och ge bort dom och hela den biten men det är just det där med att komma på något till alla som jag personligen tycker är både svårt, tråkigt och jobbigt.. Men men, det ska nog ordna sig även detta år :) Nu kommer Micke med potatisen så nu ska jag inta min plats i köket. Byebye!

 
 
Ingen bild

carrobarro

15 november 2009 22:43

Haha nej jag har inte dåligt minne! Kan förklara det där för dig kan inte skriva det i bloggen! Därför skrev ja sådär! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 januari 2010 22:58

God kväll allesammans! Nu tänkte jag informera er om att jag kommer att sluta blogga här (vilket inte kommer märkas då jag skriver en gång i månaden men ändå:P) och istället börja blogga på http://annnamarieb.blogg.se/. Fått en design av Sabben och d...

Av Anna - 20 januari 2010 23:12

Har ni hört om den där killen, Edward Cullen, vampyrkillen som förtrollar alla småtjejer? Jag är 22 år och han förtrollar även mig! Det är galet! När Micke sa att vi skulle se en film för ett bra tag sen så tänkte jag att "jaha, vi gör väl det då", j...

Av Anna - 18 januari 2010 23:31


Goderafton både herre och fru eller nåt sånt! Jag är grymt sugen på en helkväll med Erika och en jädrans massa ÖL! Även att jag fick just det av henne i julklapp/födelsedagspresent! ;D Plus en rejäl summa cash att handla för på Gina, kalas kalas! Hon...

Av Anna - 15 januari 2010 00:16

Åh vad trött jag var imorse när jag äntligen fick krypa ner i sängen! 24 timmars vaken tid är på tok för mycket för mig! Men idag kunde jag sova iaf! Ställde klockan på två men slumrade till när jag stängt av den så jag klev inte upp förrän tre. Härl...

Av Anna - 14 januari 2010 04:53

Du var med mig igår och jag hade hoppats på att få vara med dig ännu en natt men ack vad jag bedrog mig. Istället för att spendera en underbar natt med dig så sitter jag på jobbet med grus i ögonen. Jag vill bara vara med dig. Jag har tänkt på dig he...

Ovido - Quiz & Flashcards