Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Anna - 2 januari 2008 19:25

ja, ni grabbar! mitt nyårslöfte var ju att sluta röka.. och det är jag i full gång med.. men ack vad jobbigt det är.. plus att jag åkt på världens dunderförkylning med allt vad det innebär.. ont i hela kroppen, halsen, öronen, tandköttet, min rygg ska vi inte ens tala om och mitt huvud väger typ 30 kg känns de som.. och mina revben lär ju smälla av ett efter ett med tanke på min jävla hosta.. plus att jag inte kommer få nån sömn inatt heller.. shit vad jag gnäller.. nä de här går inte.. måste plocka undan lite grejer.. stökigt som fan här.. tänkte ju att ja skulle storstäda ikväll när ja va själv, eller själv o själv, wilma är ju hemma med mig:) men när mikal jobbar menar ja, men ja orkar faktiskt inte de... tänkte baka också men näe.. ja hoppar över de.. :( ja blir så less när ja verkligen har planerat en massa saker som ja ska göra åsså blir det bara skit! men men.. kan inte gå bra jämt...


trodde aldrig ja skulle sakna dig så här mycket, älskade nikotin...

Ovido - Quiz & Flashcards