Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Anna - 23 januari 2008 21:54

Inte Johnny Depp dock.. Det är jag som är deppig... varför blir det såhär för? Bara skit.. Jag har ingen lust med nånting.. Varför kan inte backen vara fri från is och luften vara fri från kyla.. känner för att ta milslånga promenader och bara vara i min egna lilla värld.. bara vara liksom.. inte behöva tänka på nånting.. antingen är man på jobbet eller hemma och det jobbet verkar man aldrig få ledigt ifrån.. alltid är det nåt.. ska bli skönt att komma ut på fredag.. inte tänka på en massa jobbigt.. bara dricka sprit och ha kul.. förhoppningsvis ha kul iaf :)


i alla fall så har jag börjat rökt igen.. jag klarade helt enkelt inte av det.. jag tyckte inte det va värt att gå omkring och må dåligt, både fysiskt och psykiskt.. så nu röker jag igen, dock inte alls lika mycket.. t.ex som paketet jag har är det 5 cigaretter kvar i och det köpte jag i förrgår så det kommer alltså räcka ända in på fjärde dagen(!). Ett paket räckte förut en dag.. Så det är bra.. Och jag ska ge mig på det igen och försöka sluta men det blir om ca 1,5 vecka.. så då får vi se.. ska gå in på apoteket och fråga om lite råd tänkte jag.. Det skulle ju onekligen vara bra att sluta röka, det vet jag ju.. men jag vet inte.. Om jag ska må så dåligt som jag gjort under min rökfria period nu så vet jag inte om det är värt det. Ja, visst det är bara en kort stund sen när du varit rökfri si och så länge mår du mycket bättre! ja visst kanske det ligger lite sanning i det men jag vill inte ha några mer råd om att sluta.. jag har försökt, okej? jag ska försöka igen! klarar jag det så klarar jag det, klarar jag det inte så klarar jag det inte.. mer än så är det inte.. bara att ge sig på det igen, inget mer med det.. så snälla, låt det ta den tid det tar.. aja, nog om det..


näääääää, om man ska ta och ringa en vän och ta en cig kanske... undra om linda är ledig i helgen...? ringa den tösen och surra lite.. btw ska ja träffa hennes sweet sis imorn:)) de händer alltför sällan nu.. men jaja, kul ska de bli iaf:)         byebye

Ovido - Quiz & Flashcards