Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Anna - 15 januari 2008 18:25

jag var så laddad förut idag.. jag skulle promenera till stan, handla lite till min dam på jobbet, byta en tröja åt jessica och sen promenera hem till dom och lämna den och jessicas bilnyckel och sen promenera hem igen och allt det gjorde jag också, men sen! sen skulle jag gå ner i tvättstugan o boka en tid ikväll men då fanns det ingen så jag fick ta en imornkväll istället och då var det stopp! jag hade inte ens lust att äta längre, hallå?! jag gör väl inget annat än äter annars? sen tänkte jag att jag skulle sätta mig och beställa gardinerna på internet och sen börja med att städa toaletten och sånt trevligt (not) men näe.. här sitter jag än och har ingen som helst lust att städa alls.. ingenstans.. meeeeeeen jag måste! och linda den lilla rackarn ville inte prata med mig idag heller när jag ringde! :( ja som trodde man skulle få surra lite skit men näerå:P aja, hon ville säkert sova eller nåt :) nu ska ja beställa gardiner o sen jävlar anamma ska jag städa!!!


jadu, wilma.. sådär liten är du inte nu.. hua vad tiden går fort... men matte löööves you ändå:)

Ovido - Quiz & Flashcards