Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Anna - 3 februari 2009 12:38

...some good shit ;)


jaa här sitter jag o pimplar kaffe... väntar på att tvätten ska bli klar. Upptäckte nyss att det var cirkus 5 dagar sen jag skrev här så vad har hänt sen sist? :S I fredags var jag först på middag hos Mickes farmor och farfar för Mickes farfar fyllde år och direkt efter jag svalt sista tuggan där så bar det av till Skottsund på inflyttningsfest hos Ingegerd på jobbet. Och vad gör jag då? Joo, då äter jag middag och efterrätt igen och dricker ännu mera sprit så i fredags kan jag lova att jag var mätt.. Middag och efterrätt x2 och inte nog med det, för när Micke skulle hämta mig sa han att han skulle svänga förbi donken innan han skulle hämta mig, men vad gör Anna då?! Jo, skriker typ "NEEEEJJJ!!! Hämta mig först för jag vill också äta!" Haha hetsätaren nr.1 är ju jag iaf.. ;P

I lördags var jag ute och gick med Wilma i Njurunda och träffade en människa jag inte sett sen i somras; ROBINSON PETTERSSON :D det var mycket roligt! och sen när jag och Wilma gått våran promenad gick jag hem till familjen Åslund/Bergström och hälsade på och där var det Disco för Moa skulle ha kalas :) Måste berätta vad hon sa: "Oh my god! Vad ni har gjort fint! Det här kommer bli disco!" Haha så himla gulligt! Sen på kvällen åkte vi till Robin en sväng och sen var vi bara hemma och degade framför tv´n. I söndags åkte vi till Tomas och Aida och gick med hundarna i skogen. Mammas hjärta är ju förkyld så hon var inte i toppform direkt, trodde hon blivit bättre men det märktes då att hon inte var helt hundra och nu är hon ännu mera förkyld :( så nu får hon vara inne och vila lite och inte vara ute och härja i snön och gå långpromenader inte.. men jag tycker det är så tråååkigt när vi inte kan vara ute och gå massor!!!! :( Men jaja, sen igår så jobbade jag och sen var jag till madde i cirkus 20 min sen for jag hem och sen kom erika en sväng och sen kollade jag på mannen som talar med hundar och sen på det där raw-grejset eftersom Magnus Betner är en av mina idoler ;) Idag ska jag städa och tvätta och imorn ska jag gå bort till syster och mysa med Axel så Jessica kan packa lite grejer inför flytten i lugn och ro, sen ska jag åka buss till jobbet, får se hur det funkar utan kontanter nurå, flashigt kanske att dra visakortet liksom...? haha


ha de gott, nu ska jag ner till tvättstugan och byta maskiner (innehållet)  ;P

Ovido - Quiz & Flashcards