Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Anna - 17 februari 2009 14:33

En hög vuxna människor sitter och tävlar.. Vem pluggar mest, vem har det jobbigaste livet, vems produkter är bäst, Vem har det mest påfrestande jobbet, Vem kan mest saker och bla bla bla.. Fan lägg av! Bete er som vuxna människor! Ni fick mig att vilja spy! När jag var 13 år, sa folk till mig att växa upp, och ja, jag har vuxit upp. Men ni är ju redan "vuxna" och beter er som småbarn, jävla dagis! Hör ni inte själva hur ni låter?! Men ni var ju "vänner" allihopa, visst var det så? Är man vänner så tävlar man inte om vem som mår sämst och vem som har det bäst. Ger varandra hånflin och låtsas vara såååå upptagna i era jävla almanackor! Helt seriöst, ni får mig att vilja spy!



Russian roulette is not the same without a gun

-you can´t read my pokerface

Ovido - Quiz & Flashcards