Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Anna - 25 februari 2009 18:47

Musik är väl bara helt underbart! Vad skulle man göra utan musik? Jag själv skulle gå under! So, tänk ju får de mjusik!


Ja, vad roar jag mig med på dagarna då? Ja, de senaste dagarna har jag jobbat, varit barnvakt till Axel, gått långpromenad med Wilma, idag gick vi med Erika och Tequila :D Och i fredags kom även Erika, André, Tequila, Linda och Magnus hit och fikade och surrade lite. Trevligt med lite besök:) Vad har jag mer roat mig med? Varit med Carro och naturligtvis har jag städat också men det tror jag alla vet att jag gör jämt så det är ju inget nytt ;P Imorn ska jag åka och hälsa på Laila en sväng, vi ska ta en promenad om vädret tillåter, och det tvivlar jag inte på :) KAN NI FÖRSTÅ ATT DET ÄR VÅR I LUFTEN?! JAG VILL BARA HOPPA OCH SKRIKA OCH SKUTTA FÖR NI ANAR INTE VAD GLAD JAG BLIR NÄR DET ÄR VÅR!!!!!  Det kanske var det Erika gjorde idag HAHA det finns ingen som är så speciell som min Erika, hon är BÄST!


nu ska jag kila, bjuder på en bild på lilla Axel när jag var barnvakt :)

Ovido - Quiz & Flashcards