Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Anna - 7 februari 2009 22:51

...är godast :D (jag skriver det bara för att mamma inte visste att jag hade en blogg förrän idag så hon kommer läsa det här nu ;P) näääää mamma jag bara skojas, du vet att dina semlor är godast :)


Ja, idag har jag iaf jobbat en massa.. sen åkte jag och hämtade ut mitt paket som kommit från H&M, och jag vet inte riktigt vad jag ska ha kvar och inte :S men Mikael lär få vara smakråd som vanligt :) Sen åkte vi till mamma för Micke skulle greja med bilen så mamma och jag tog min underbara Wilma med oss och gick till skogen :) Mysigt mysigt :) Sen bjöd mamma på kaffe och hennes hembakade semlor, samt "filis" :) mums! Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag ta täcke och kudde och lägga mig på soffan med Mikael som ligger o glor på film :) 



Wilma -mitt älskade hjärta, du är mattes prinsessa och jag älskar dig över allt annat!

Ovido - Quiz & Flashcards