Direktlänk till inlägg 8 januari 2008

Happy day

Av Anna - 8 januari 2008 12:06

Var det igår:) Vilken söt liten varelse som kikade ut. Vet inte hur många gånger jag tagit upp telefonen och tittat på han. Så himla söt! Sin mamma upp i dagen tycker då jag :)


Och ja, jag har varit rökfri i 7 dagar nu. Det har faktiskt gått bättre än vad jag trodde. Men det är klart att man är röksugen.. Fast det är nog mer det här med vanorna.. När man går med Wilma, i reklampauserna, det första man gör när man vaknat, det sista man gör innan man lägger sig.. Allt sånt.. Har varit påväg ut flera ggr för att jag är så van att jag röker vid just de tillfällena.. Hur sjukt är inte det?! En liten pinne kan göra så mycket.. Knas säger då jag. Men men, har jag klarat det i en vecka tycker jag inte att det borde vara nåt problem :)

Nu ska jag lägga in korten från kameran på datorn och ev lägga ut lite på bilddagboken, så håll utkik ;)

 
 
Ingen bild

Linda

9 januari 2008 06:43

H¨ller helt och h¨llet med , så är det för mig med , har oxå lagt av ..har oxå vart lite väl näsra ibland att man ska få nåt utbrott..men jag har lyckats hålla mig =Ptycker jag iaf =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 januari 2010 22:58

God kväll allesammans! Nu tänkte jag informera er om att jag kommer att sluta blogga här (vilket inte kommer märkas då jag skriver en gång i månaden men ändå:P) och istället börja blogga på http://annnamarieb.blogg.se/. Fått en design av Sabben och d...

Av Anna - 20 januari 2010 23:12

Har ni hört om den där killen, Edward Cullen, vampyrkillen som förtrollar alla småtjejer? Jag är 22 år och han förtrollar även mig! Det är galet! När Micke sa att vi skulle se en film för ett bra tag sen så tänkte jag att "jaha, vi gör väl det då", j...

Av Anna - 18 januari 2010 23:31


Goderafton både herre och fru eller nåt sånt! Jag är grymt sugen på en helkväll med Erika och en jädrans massa ÖL! Även att jag fick just det av henne i julklapp/födelsedagspresent! ;D Plus en rejäl summa cash att handla för på Gina, kalas kalas! Hon...

Av Anna - 15 januari 2010 00:16

Åh vad trött jag var imorse när jag äntligen fick krypa ner i sängen! 24 timmars vaken tid är på tok för mycket för mig! Men idag kunde jag sova iaf! Ställde klockan på två men slumrade till när jag stängt av den så jag klev inte upp förrän tre. Härl...

Av Anna - 14 januari 2010 04:53

Du var med mig igår och jag hade hoppats på att få vara med dig ännu en natt men ack vad jag bedrog mig. Istället för att spendera en underbar natt med dig så sitter jag på jobbet med grus i ögonen. Jag vill bara vara med dig. Jag har tänkt på dig he...

Ovido - Quiz & Flashcards